Spørgsmål

ID kanal fejl

• Deltager
  • 2 kommentarer
Når man vil se id kanalen på iPad får jeg tlc i stedet for. men på tv er det fint er det ved jer der er fejl

9 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej fbode

Tak for meldingen.

Det kan jeg godt se. Derfor har jeg lige givet det videre til folkene i maskinrummet, så det kan blive rettet til. :)
Tak
Så må vi håbe at de finder beskeden :D
Mangler også vores Id discovery, fik at vide igår at det er noget med jeres rettigheder og id discovery, har i ikke tilladelse til at vise den kanal, har også fået 2 af 3 plus, ser tlc på finsk der hvor id kanalen skulle være,,
Ok det kunne de bare oplyse om
Men erstatte den med finsk tlc er ikke heldigt
Har fået id tilbage , ringede derover og vups 10 min efter var den der , men har stadigvæg 2 kanaler af 3 plus,, man skulle tro at de ikke rigtig ved hvad de snakker om, har fået 4 forskellige forklaringer,, så mon ikke de er ved og få alt på plads,,
Omdømme 4
Badge +6
ForumBruger208 skrev:

Har fået id tilbage , ringede derover og vups 10 min efter var den der , men har stadigvæg 2 kanaler af 3 plus,, man skulle tro at de ikke rigtig ved hvad de snakker om, har fået 4 forskellige forklaringer,, så mon ikke de er ved og få alt på plads,,

Ekstrakanalen i denne måned er 3 Puls, så jeg ved ikke, om det er det, du tænker på eventuelt.
Så nåede vi til d. 08-02-2017, og dette år har budt på hele 3 totale nedbrud for TV i år - her på matriklen. Der sker dét, at visse af mine tilvalgskanaler konsekvent forsvinder, når der har være "nedbrud/vedligeholdelse", og så skal der en lang række ævl og kævl med rapkæftede tyeenagere til, før man omtrent modvilligt får "tilsendt" sin kanalpakke igen.

Se, nu undrer det mig, at selskaber, der kører med TDC/YouSeeNothing, ikke har disse evige nedbrud, så nu går diskussionen i div it-fora på, hvem der leverer varen intakt, når TDC/YouSeeNothing ikke magter opgaven....medmindre, der skal hæves penge fra kontoen i rigtig god tid.

Well, telefoni koster præcis det halve hos Oyster, Waoo leverer hurtigere og mere stabilt net og endelig er Stofa også både billigere og mere stabilt end TDC(YouSee. Det er en skuffet kunde, der nu siger farvel efter mere end 20 år som kunde. I har bare ikke formået at følge med, og Jeres kundesupport kunne med rette ligeså godt ligge outsourced et sted i 3.Verden. De er jo helt ubehjælpsomme og utrænede i andet end salg og ævl!

ID (Investigation Discovery) er en af favoritterne her på matriklen, og selvfølgeligt er det den, der kun sjældent kan ses, selvom vi ikke bor på landet med i en pænt stor by i Midtjylland - Silkeborg nær centrum
Omdømme 7
Badge +7
Man skal ikke true med at gå. I stedet skal man true med at blive.
Slangefar skrev:

Man skal ikke true med at gå. I stedet skal man true med at blive.

Ha ha.....hvis man vil ændre noget, da gøres det bedst indenfor. Imidlertid er tiden løbet fra YouSee's, installationer, så der er sikkert ikke meget at gøre indefra - så at sige.

Det er skam ikke "trusler", at jeg/vi flytter hele balladen til et andet selskab, hvilket allerede blev overvejet, da YouSee trak reklamerne fra Den Korte Avis. Når man dertil lægger, at jeg nu de sidste 2 døgn er blevet kørt rundt i manégen af mere eller mindre entusiastiske unge mennesker - hvoraf den ene end ikke evnede at finde mig som kunde i systemet - efter mere end 20 år.

PS. At "true" oplever jeg som barnligt, så jeg nøjes med at skrive, at jeg uden tvivl skifter udbyder til såvel det private som det firmarelaterede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)