Spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke længere læse mail på min telefon

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke logge på min mail fra telefon, den skriver der er ikke sikker forbindelse.
Har i dag talt med yousee, men de mener det er min telefon, der blokere.
Nu kan jeg så se, der er andre, som har samme problem.
Håber vi findetr en klog mand en dag.
Med venlig hilsen
Grethe

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du er nødt til at fortælle lidt mere konkret, om hvad du gør med hvad? Yousee har rettet lidt i serverne og du kan læse mere om det her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/udgaaende-postserver?icid=_kundeservice_yousee_dk_mail_oprettelse-og-opsaetning_vi-udfaser-den-udgaaende-postserver
En årsag kan være at din telefon kræver at mail sendes og modtages via en sikker forbindelse, men at du har brugt værdier i opsætningen i telefonen, der gælder for en ikke-sikker forbindelse. YouSee giver mangelfulde oplysninger, som kun kan bruges til en ikke-sikker forbindelse.

Prøv at ændre portnumre og valg af sikker forbindelse som vist nedenfor. Betegnelserne og rækkefølgen kan muligvis afvige lidt på din telefon:

Indgående mail:
Type: POP eller POP3
Server: pop3.yousee.dk
Port: 995
Kræver sikker forbindelse: Ja - SSL (vælg på liste eller sæt flueben hvis der er valgmulighed)

Udgående mail:
Server: asmtp.yousee.dk
Port: 465
Kræver sikker forbindelse: Ja - SSL (vælg på liste eller sæt flueben hvis der er valgmulighed)
Kræver godkendelse: Ja
Samme logon som indgående: Ja
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
http://www.computerworld.dk/art/237771/email-problemer-for-yousee-kunder-knas-med-porte-og-kryptering-i-mail-opsaetning
Jeg havde det samme problem indtil jeg installerede Crome browseren, siden er det gået godt både på telefon og tablet.
Jeg har ikke opsat en e-mail konto, men bruger webmail og logger ind på yousee.dk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)