Spørgsmål

Hvordan slipper jeg permanent, af med viderestilling ? Vi vil ikke have voicemail.

• Bruger
  • 6 kommentarer
Jeg ikke slå viderestilling fra på hjemmesiden. i stedet for at kunne bekræfte får jeg et indkørsel forbudt skilt. Jeg kunne godt ændre tiden fra 15 til 30 sekunder og der fik jeg en knap med bekræft

Vi har gentagne gange gjort opmærksom på at vi ikke vil have viderestilling men med mellemrum bliver det alligevel ændret, hvilket er meget irriterende, jeg tør ikke ringe og få det ordnet , for næsten hver gang vi har talt med den såkaldte kundeservice er det gået galt, sidst tog det det meste af et år at få rettet op på vores abonnement via klageafdelingen .

5 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
car1 skrev:

Jeg ikke slå viderestilling fra på hjemmesiden. i stedet for at kunne bekræfte får jeg et indkørsel forbudt skilt. Jeg kunne godt ændre tiden fra 15 til 30 sekunder og der fik jeg en knap med bekræft

Vi har gentagne gange gjort opmærksom på at vi ikke vil have viderestilling men med mellemrum bliver det alligevel ændret, hvilket er meget irriterende, jeg tør ikke ringe og få det ordnet , for næsten hver gang vi har talt med den såkaldte kundeservice er det gået galt, sidst tog det det meste af et år at få rettet op på vores abonnement via klageafdelingen .

Det kan (NÆSTEN) ikke lade sig gøre - forklaring følger...

Men til sagen! Se her i linket, hvordan, du gør det:http://www.mobilsiden.dk/tips/sadan-slar-du-telefonsvareren-fra-pa-din-mobil,lid.20825/

Og du får så en SMS i stedet for - derfor skrev jeg, at det (NÆSTEN) ikke kunne gøres...
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at finde appen Voice mail fra YouSee.
Jeg har hverken viderestilling eller voice mail slået til. Modtager heller ikke sms desangående.
Omdømme 7
Badge +7
Har lige været inde på "Mit YouSee" på mobilsiden og her står der oppe foroven "Hjælp til mobil". Gå ind på den og du finder både voice mail og viderestilling.
Omdømme 7
Badge +4
Kan du sikkert gøre inde i de tekniske indstillinger for opkald på din smartphone.
På min lidt ældre Nokia C7-00, hvor det kaldes Omstilling, kan jeg gøre det for både tale og video opkald.
Så det skulle være underligt hvis man ikke kan det med de nyere smartphones.
Omdømme 5
Badge +7
Hej car1

Jeg håber du har fået løst udfordringen? :)

Hvis du kunne bruge svarene i denne tråd, må du gerne markere det bedste af dem via knappen "Bedste svar".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)