Spørgsmål

Hvordan ser man ens mobilforbrug i GB?

Når jeg ser på min konto kan jeg kun se hvor mange GB/MB jeg har tilbage, ikke hvad jeg har brugt. Jeg spørger fordi jeg på mit mobilabbonnement har 10 GB pr måned. Men der står på YouSees hjemmeside at man har 10 GB ekstra hvis man også har et bredbåndsabbonement. Men jeg kan ikke se nogen steder om jeg rent faktisk er tilskrevet de ekstra GB!
Derfor mit spørgsmål.

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har næsten samme problem hos en anden mobiludbyder. Jeg går derfor ind den første i måneden (eller kort efter), og ser hvor meget jeg har tilbage. Det vil sige om de stadig overholder vores aftale om ekstra GB i forhold til standard pakken. Jeg har længe ønsket, de skrev f.eks. 12 GB af 30 GB, men de siger, at kunderne ikke efterspørger den information, da de fleste bare har en standard aftale om et bestemt antal GB, og det vil fylde unødvendigt på hjemmesiden.
Okay og tak! Det var da en fidus :-) Nu prøver jeg at ringe til kundeservice i morgen for at se om de kan give mig nogle rigtige oplysninger.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Før jeg fik ekstra GB, gik jeg også ind på kontoen den første eller lige efter. Det var den gang, for at se om mit forbrug passede med min pakke. Det var blot at udvide rutinen med også at checke GB tilbage.
Jeg har nu talt med kundekontakt og en meget flink og hjælpsom fyr. Man har glemt at give mig de 10GB ekstra, så nu får jeg 10GB lagt til +5 ekstra (hvis det virker) :-)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der kan hentes en app - NetPerform - så kan man se sit forbrug af data m. m.
Jeps jeg har en app så jeg kan se forbrug, men jeg kan jo ikke se om jeg er blevet tilskrevet de GB hos udbyderen som jeg er lovet. Det er jeg nu :-) Men jeg vil fremover holde mig opdateret hver måned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)