Spørgsmål

Hvordan kan man have Danmarks bedste netværk hos TDC Group/YouSee når man ikke har implementeret Volte og Wifi Calling og ikke engang kan komme med en dato for implementeringen?!

Vis første besked

39 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +2
Jeg har modtaget opdatering af operatørindstillingerne på iPhonen, således jeg nu køre med version TDC 28.3

Her er der åbnet for VoLTE og VoWifi, men får desværre en fejlmeddelelse om at jeg skal kontakte TDC... Men det ser altså ud til at noget er på vej.
Omdømme 2
Badge +1
Sidder godt nok med et Telmore abbonent men har også fået opdateringen, og får også en meddelse om at kontakte TDC hvis jeg prøver at slå det til linket i meddelsen virker så ikke 🤔
Omdømme 4
Badge +2
Skrev på hhv. TELMORE og YouSees Facebook. Begge meddelte, at det ikke er lanceret endnu. TELMORE har ingen launch dato. YouSee meddelte Q2. Så mon ikke snart der sker lidt.
Omdømme 2
Badge +1
Det skulle være åbnet for nogle kunder med Samsung telefoner, der er endda kommet en side med beskrivelse af opsætning og det hele
https://kundeservice.yousee.dk/mobil/wifi-opkald/wifi-opkald
Omdømme 3
Så mangler vi tilsyneladende bare udrulningen af opdateret operatør indstillinger fra TDC/YouSee, for at ALLE kan komme på VoLTE og WiFi Calling - Vi er mange der glæder os til dette, så lad os nu ikke vente for længe :-)
Omdømme 4
Badge +2
HugoT skrev:

Så mangler vi tilsyneladende bare udrulningen af opdateret operatør indstillinger fra TDC/YouSee, for at ALLE kan komme på VoLTE og WiFi Calling

Er ret sikker på at du skal have iPhone 6 eller nyere. Min kones iPhone 5S med TDC 28.3 operatørindtillingerne har ikke mulighed for VoLTE. Ved at gå ind i indstillinger -> Generelt -> Om laver telefonen en kontrol af om der er nye operatørindstillinger.
Omdømme 3
gicl.dk skrev:

HugoT skrev:

Så mangler vi tilsyneladende bare udrulningen af opdateret operatør indstillinger fra TDC/YouSee, for at ALLE kan komme på VoLTE og WiFi Calling

Er ret sikker på at du skal have iPhone 6 eller nyere. Min kones iPhone 5S med TDC 28.3 operatørindtillingerne har ikke mulighed for VoLTE. Ved at gå ind i indstillinger -> Generelt -> Om laver telefonen en kontrol af om der er nye operatørindstillinger.

iPhone er netop IKKE klar endnu, men kun Samsung:

Hvilke mobiler kan bruges til Wi-Fi Opkald
For at kunne benytte dig af Wi-Fi Opkald kræves det, at du har en mobil, der understøtter Wi-Fi Opkald. Foreløbig kan du benytte følgende mobiler:
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S6 edge
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 edge
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S8 Plus
Samsung Galaxy A3 (2017)
Samsung Galaxy A5 (2017)
Snart kan du også bruge din iPhone til Wi-Fi Opkald. Vi opdaterer siderne så snart iPhone brugere kan benytte Wi-Fi Opkald.
Omdømme 3
HugoT skrev:

gicl.dk skrev:

HugoT skrev:

iPhone er netop IKKE klar endnu, men kun Samsung:

Hvilke mobiler kan bruges til Wi-Fi Opkald
For at kunne benytte dig af Wi-Fi Opkald kræves det, at du har en mobil, der understøtter Wi-Fi Opkald. Foreløbig kan du benytte følgende mobiler:
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S6 edge
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 edge
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S8 Plus
Samsung Galaxy A3 (2017)
Samsung Galaxy A5 (2017)
Snart kan du også bruge din iPhone til Wi-Fi Opkald. Vi opdaterer siderne så snart iPhone brugere kan benytte Wi-Fi Opkald.

Ovenstående citeret fra YouSee's hjælpe tekst ang. WiFi Calling og VoLTE:
Omdømme 4
Badge +2
HugoT skrev:

Ovenstående citeret fra YouSee's hjælpe tekst ang. WiFi Calling og VoLTE:

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/mobilogmobiltbredbaand/tdc-erhverv-works/volte-for-business-wifi-opkald

Pt understøttes Samsung S6 og S6 Edge, samt iPhone 6 og fremefter.
Flere mobiltelefoner tilføjes løbende.

Men det er selvfølgelig forskellige platforme. Mon ikke det er på vej...
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Vi arbejder på at være klar med WiFi-calling og VoLTE her i løbet 2. kvartal :)
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Vi har nu gjort det muligt for alle med det rette udstyr at bruge VoLTE og WiFi-Calling - vi håber I kommer til at nyde godt af det! :)

Læs mere på: Nu kan du bruge VoLTE og WiFi-Calling med YouSee

Vh
Nikolaj
Omdømme 4
Badge +2
Nikolaj skrev:

Vi har nu gjort det muligt for alle med det rette udstyr at bruge VoLTE og WiFi-Calling - vi håber I kommer til at nyde godt af det! :)

Lækkert! Kan du sige noget om hvornår det kommer til TELMORE? Det ser ikke ud til de er med i denne omgang...
Omdømme 5
Badge +4
Hej gicl.dk,

Jeg har hørt på gangene, at det også skulle være på vej hos vores kollegaer i TELMORE, men jeg ved desværre ikke præcis hvornår :)

Vh
Nikolaj
Jeg har så erfaret idag , at gamle kunder med ældre abonnements typer , åbenbart ikke skal tilbydes VoLTE
nu har jeg et "lille" abonnement , så den med alle kunder , er lidt misvisende :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)