Hvordan får jeg min mobil til at ringe flere gange?

Når min mobil ringer, ringer den kun 4 gange. Så slår duetsvaret til. Dermed skal jeg altid ringe tilbage. Og det koster dyrt. Jeg vil gerne have mobilen til at ringe 8-10 gange, så jeg kan nå at tage den.

Hvordan gør jeg det?

Birgitte 

23 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Birgitte

Søger du stadigvæk svar på dit spørgsmål?

Det vil jeg også gerne vide. Så hvorfor svarer du ikke bare på spørgsmålet. I stedet for at svare med et spørgsmål?????????

Venter også spændt på svar

Jeg mener at kunne huske, at det kun er udbyderen, der kan forlænge selve opringningen. Altså skal man ringe til support.

Boreihan har ret - du skal ringe til Support.

Den er sat til 15 sek. som standard, og kan ændres til 30.sek eller slåes helt fra

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak fordi I har valgt at stille jeres spørgsmål på TDC Forum. 

I kan via indstillinger på mobilen vælge hvor mange sekunder der skal gå, inden mobilen går på Voicemail.   

Denne vejledning hjælper dig med at ændre ringe tiden på mobilen inden den går på Voicemail. (Gælder for de fleste Nokia telefoner) Benytter du en anden mobil telefon, vil jeg bede dig om at kigge i brugermanualen til mobilen.  

Klik på:

1.   Indstillinger

2.   Opkald

3.   Omstilling

4.   Ved intet svar.

5.   Aktiver

6.   Indtast telefon nummeret til telefonsvaren

Klik ok og vælg efterfølgende hvor mange sekunder der skal gå inden mobilen skal gå på voicemail, der er mulighed for at vælge fra 5 – 30 sekunder.

Her finder du Voicemail nummeret: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=14148 

Hvordan skal det gøres på iphone4? Jeg har ikke kunnet finde noget i manualen.

Slå dog det voicemail skrammel fra. Hvis det er noget vigtigt, så ringer de vel igen senere, mon ikke?

Indtast følgende på telefonen:

#21#

#67#

#61#

Så har du en normal telefon.

Jeg vil gerne have min mobil til at ringe  8- 10 gange inden den afbryder. Jeg ønsker også funktionen 'læg besked' fjernet.

Venligst

Stig Petersen.

Jeg gentager. Indtast følgende:

#21#

#67#

#61#

Så slår du al TDCs automatikcrap fra og har en normal telefon, som ringer indtil du tager den.

Hvordan få jeg min mobil til at ringe flere gange
Læs de foregående svar om hvordan du slår TDCs voicemail skrammel fra.

Tak, det hjalp

Når jeg med min Samsung S3 gør præcis hvad der står, så kommer jeg ind hvor jeg enten kan bekræfte mobilsvarernummeret eller indtaste et andet, MEN jeg får ikke mulighed for at indtaste antal sekunder inden viderestilling til mobilsvarernummeret ???

Hvordan jeg gør det i selvbetjening enten via pc eller på selve telefonen er mig en gåde.

Et par nye telefoner er kommet til siden mit spørgsmål. Man kan IKKE mere via selvbetjening ændre ringende inden voicemail. Support kan forøge ringende til 30 sekunder inden voicemail eller slå voicemail helt fra.
Hvis du vil have den til at ringe i mere end 30 sekunder, så tror jeg det er lige meget at have voicemail, for så har folk temmelig sikkert lagt på inden. 30 sekunder burde være nok til at tage en telefon.

Max Ringsted er 30 sekunder og det passer faktisk med tiden det varer at fiske mobilen ud af lommen etc. Fra hvornår systemet påbegynder tællingen af sekunderne ved jeg ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)