Hvordan får man oprettet yousee Mail i Gmail apps i Android | YouSee Community
Spørgsmål

Hvordan får man oprettet yousee Mail i Gmail apps i Android

Kan nogen hjælpe mig med hvordan man opretter yousee mail i GMAIL. Når jeg beder om ny konto kan jeg vælge mellem pop3, pop, men ingen vil acceptere serverinfstillingen som bare er youseepost.dk. Det virker ikke! Hvad gør jeg galt?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
G Mail Appen er kun til Google, der er Apps som kan bruges til andre udbydere. Har f.eks en App der bare hedder Mail, den kan opsættes til andre udbydere.
Jeg har prøvet at hente er 3 part fra googleplay. Med den er der ingen probs.Den accepterer min yousee mail fint. Det er sku for dårligt at MSN ikke kan bruge Gmail til andre mail.Men er du nu sikker på det og at jeg ikke laver en forkert opdætning.For det er server navnet den ikke vil kendes ved. Altså udgående/indgående POP3 fejl?
Omdømme 7
Badge +7
Der må klart være en grund til at der er en G Mali og en Mail. Jeg bruger kun G Mail, både på Android og PC.
Jeg fik oprettet en Yousee Mail i er andet mailprogram, men jeg kan godt oprette en Outlook Mail i Gmail fordi der er en specifikt valg til Outlook, Hotmail osv. Men hvis jeg forsøger en Yousee Mail under "andet" vil den ikke finde ud/ind serverindstillingerne. Højst besynderligt. Jeg gør noget forkert. Men hvad?
Omdømme 7
Badge +7
Det er en god grundtil kun at bruge G Mail eller anden Web mail, det virker altid, og er ikke bundet til en udbyder.

Besvar