Hvilket telenetvärk i Sverige? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvilket telenetvärk i Sverige?

Jeg pendler fra Kbh. til Sverige hver dag. Jeg oplever i stigende grad at min telefon ikke automatisk finder et telenetvärk når jeg krydser gränsen. Hvis jeg ikke er opmärksom på det sker det at folk sender sms'er til mig som jeg först modtager sidst på dagen når jeg tager tilbage til DK. Hvad kan jeg göre? Er der iövrigt nogle af de netvärk der er tilgängelige i Sverige der er "bedre"/ mere velegnede and andre til mig som Yousee kunde? Aktuelt får jeg, når jeg söger fra min arbejdsplads adgang til: Telenor SE (som telefonen välger hvis jeg lader den välge automatisk), Tele2 SE, Sweden Mobile, 3SE, Telia.
Mvh

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Alle netværk kan bruges, der er heller ikke nogen prisforskel på hvilket der bruges, er telefonen stillet til automatisk net så skulle der ikke være mere du skal gøre, så går den selv på det bedste net når man er i udlandet. Har aldrig haft nogen problemer hvad det angår, var ned gennem Europa sidste år telefonen fandt selv ud af at skifte undervejs mellem de enkelte landes net, og fra land til land.
Faktisk välger telefonen Telenor SE I TDC hvilket der altså stadig er noget der hedder....
Omdømme 7
Badge +6
Det er vist også forskelligt fra telefon model til telefon model hvad de automatisk vælger af netværk, det har jeg i hvert fald oplevet når jeg krydser grænsen til Tyskland og når ca. 3 km ned ved brug af en af mine to forskellige Nokia telefoner.
Den ene af dem vælger altid T-Mobile, hvor der i mod den anden altid vælger Vodafon og det med samme Yousee SIM kort.

Besvar