Hvad sker der kan IKKE VIDERESTILLE opkald | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad sker der kan IKKE VIDERESTILLE opkald

Badge
Jeg har nu i mindst 3 måneder forsøgt at viderestille opkald fra min telefon til arbejds mobil, i arbejdstiden. Men det lader sig ikke gøre. Kundeservice bad mig gå i yousee butik,hvor jeg fik at vide af medarbejderen at det kunne hun ikke hjælpe med, så jeg fik stukket et telefonrør i hånden og efter ca 30 minutter blev forbindelsen afbrudt. Har haft kontakt med kundeservice MANGE gange og har oplevet en som fortalte mig at Viderestilling ikke leveres af yousee, en anden fortalte mig lakonisk at det måtte jeg sandelig selv finde ud af.
En af de mere ihærdige kundeservice medarbejdere fik en teknikker til at lave Viderestilling men desværre bliver ALLE opkald nu viderestillet.
Jeg fik oplyst at det skulle skyldes det nye system Volde. Som desværre ikke arbejder sammen med de telefoner som jeg råder over, det vil på godt dansk sige at jeg betaler fuld pris for et abonnement som ikke kan det som det lover. Er der en opdatering på vej så jeg kan få fuldt udbytte for mine penge, eller bliver jeg nødt til at " gå over til fjenden"
Med venlig hilsen Den trætte

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Skal du ikke bare slå den til og fra?
Badge
ALT er prøvet yousee app skriver der er sket en fejl.tryk igen for at forsøge at hente data igen. I telefonen når jeg har tastet nummer som der skal viderestilles til skriver den der er sket en fejl uventet svar fra netværk og når jeg prøver koder skriver den at der er opstået en fejl, eller koden er ugyldig ( koder er selvfølgelig hentet fra yousee s guide. MEGET TRÆT
Omdømme 7
Badge +7
Hej Meget træt

Hvad endte sagen med her? Fik du det løst?
Badge
Nix. Har forsøgt ALT. Får stadig de samme kendte fejlmeddelelser. Der er vist INGEN I DENNE VERDEN DER KAN HJÆLPE. Jeg er lige ved at lade mig friste til at gøre det som VIRKER, ,.. SKIFTE UDBYDER. DET virker, .alle mine venner med andre udbydere kan. Det er frustrerende. Meget træt
Omdømme 7
Badge +7
Hej Meget træt

Jeg er ked af at læse at det stadig ikke virker.

Hvad er det for en telefon som du har og har du sikret dig at den nyeste firmwareopdatering? Det vil jeg anbefale at sikre til at starte med.
Badge
Telefonen er hhv. HTC One X , Motorola G 5 og iPhone 4S. Software update på Motorola er ny og viderestilling på iPhone 4 S virker hos Telia.
Det er som jeg hører det et problem for nogle. Det er brand irriterende, på Motorola er der 2 indbyggede muligheder for viderestilling, derudover er der Yousee app som hele tiden skriver der skete en fejl prøv at trykke på knappen igen. Og så er der koder ( *12* osv) som giver en fejlmeddelelse. Jeg tør udelukke hardware fejl hos mig.
Meget Træt
Omdømme 7
Badge +7
Hej Meget træt

Jeg linker lige til den anden tråd med løsning/bedste svar i 🙂

https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-52/kan-det-virkeligt-passe-i-saa-fald-er-det-mok-den-daarligste-kundepleje-nogen-sinde-100568

Besvar