Hvad sker der?? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad sker der??

Hej

Der er lige sket noget sygt mærkeligt og jeg er ved at blive sindssyg!

Jeg har 2 telefoner, den ene er ca. 7-8 år gammel den anden er ca. 2 år gammel. Begge er gammeldags telefoner. Begge numre er til taletidskort, den gamles nummer er ca. 20 år gammelt den nyes er ca. 5 måneder gammelt. Den gamles er/var TeleDanmark men det er vist YouSee nu og den nyes er YouSee.
Der er lige en person der har skrevet til den nye telefon, personen har IKKE det nummer, det er 1000 milliarder procent sikkert!
Jeg har på et tidspunkt haft sat den gamles simkort over i den nye men har sat det tilbage igen. Personen har måske den gamles nummer og jeg tænker, selvom det jo ikke kan lade sig gøre, at der måske er sket en glitch og telefonen kan huske nummeret ( det kan den jo ikke! ) eller om det er inde fra TDC der er sket noget?? Den nye har også plads til 2 simkort men der sidder kun det nye nummer.
Jeg har haft testet med min arbejdstelefon ( TDC og smartphone, personen har også smartphone ): jeg har både skrevet og ringet fra arb.tlf. til den gamle tlf., det gik kun ind der så ok. Jeg har også skrevet og ringet til den nye tlf., det gik ind der så ok. Jeg har også skrevet og ringet fra den gamle og nye til arb.tlf. og det var også ok og de rigtige numre fra de rigtige telefoner på skærmen.

Jeg bliver sindssyg, hvad er det der foregår her!??? Personen har IKKE den nyes nummer.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan jo være en fejl at det er dit nummer der er sendt til, et enkelt tal tastet forkert, så er det jo et andet nummer.
En anden mulighed er, da numre genbruges, at det er et nummer som personen har kendt tidligere.
Så personen har tastet lige præcis mit nye nummer helt rigtigt ved en fejl?? Alle tal??
Det tror jeg ikke, vi kender hinanden og der stod også mit navn i beskeden, den var til mig.
Jeg sendte en besked til personen ( som også har mit arb.nr ) for et par dage siden på min arb.tlf, hvorefter jeg blokerede personens numre. Ikke at det burde have noget at sige.
Hvis det er et nr. som personen har kendt tidligere, så kan personen jo ikke vide at jeg nu har det nr. medmindre jeg har fortalt det og det har jeg ikke.

Det er sindssygt det her??
Omdømme 7
Badge +7
Det var så oplysninger der ikke blev nævnt før. Så haves der ingen bud på hvorfor.

Besvar