Hvad gør jeg nu ???


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Til TDC kundeservice

Jeg er kunde hos TDC og har været det igennem mange år, jeg har altid været tilfreds og glad for den service i har givet og også derfor jeg altid vender tilbage til jer, men nu er det for første gang gået helt galt hos jer med et brag.

Sagen kort:

I December opsiger vi herhjemme vores Waoo abonnement for at rykke til tdc tv, jeg bliver i den forbindelse lovet at jeg får min mobil abbonnement med gratis i forbindelse med TDC tv/internet, jeg takker ja og siger jeg skal have mit gamle
mobilnr 21xxxxx ind i det abonnement, da jeg igennem lang tid har betalt 300-400 kr pr mdr for det tidligere abonnement. Manden får os oprettet.
Men han opretter et nyt mobilnr 24xxxxxx på tdc tv abonnementet, jeg ringer til kundeservice der vil får det rettet til 21xxxxxx.
Men får så ligepludselig oplyst at jeg ikke kan får mit mobilabonnement med gratis og at jeg kan kun får den med hvis jeg betaler tdc tv plusabbonement selv til 99,-, jamen så gør det, pyt med det selvom jeg blev lovet noget andet.
Men intet sker, og jeg betaler stadig 300-400 kr for mit abonnement på 21xxxxxx, og udover det betaler jeg 99,- kr på 24xxxxxx. Så ringer jeg igen, og får fat i en mand der ved lidt mere og som virker som at det har han helt styr på, men igen
sker intet og det forsætter.
Så ringer jeg en gang til til jer, og forklare sagen over telefonen igen jeg ryger fra den ene afdeling til den anden afdeling, og skal oplyse og forklare det samme hvergang. Til sidst siger en mand til mig der skal specialist på og han ringer til mig den 14/4-2015, og siger jeg skal kigge bort fra regningen,
og han ikke vil rykke mig, for det var løst. Fint tænker jeg så bliver det her løst, men nej.
Jeg har intet hørt fra den specialist og har han ringet så det højst en gang hvor jeg måske ikke har haft mulighed for at tage den, og nu bliver jeg så rykket fra jer 20/4-2015 og intet er løst.
Jeg betaler stadig for 2 x mobil telefonen, en jeg ikke har bedt om og en med forkert abbonnement.

Jeg er virkelig led og ked af at skal forklare mig hvergang og intet sker, løs det nu. Det ikke min skyld det her, jeg har brugt så meget tid på det her, både i kø til kundeservice og i fusteration over det ikke bliver ordnet som aftalt.
Det her ligner ikke TDC.

ca. regning på 21xxxxxx :

feb: 400 skulle være 0,- kr
mar: 400 skulle være 99,-
apr: 400 skulle være 99,-

i alt ca. 1000,- kr for meget

regning på 24xxxxxx( mobil abonnement jeg aldrig har bestilt)

feb: 99,- skulle have været 0,-
mar: 99,- skulle have været 0,-
apr: 99,- skulle have været 0,-

ialt 297,- kr for meget

begge regniner lagt sammen: ca. 1297,- for meget

Herunder ordrebekræftelser fra jer, som viser hvor mange gang der er rodet rundt i noget der skulle være så simpelt, jeg kan snart ikke finde hoved og hale på dette mere.

Nu har jeg så bedt om at snakke med en chef og bliver afvist, så må jeg jo desværre prøve noget andet, selvom det burde løses på anden måde.

15417xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC
15429xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC
15463xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC
15469xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC
15484xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC
15548xxxx/Ordrebekræftelse fra TDC

3 Kommentarer

Hej snesko

Dette er et kundeforum

Når det så er skrevet vil jeg stærkt anbefale dig at skrive en klage til TDC, så der kan blive ryddet op i det rod. 

Jeg tror desværre ikke det nytter at ringe ind, så kopier det fine indlæg du her har skrevet ind i en klage.  Det kan du gøre fra denne side:

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Jeg synes, det er i orden, når Snesko benytter sig af dette forum. Tilsyneladende er der jo ikke noget andet, der har virket hidtil.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en fornemmelse af, at MajaH måske ikke bare er privatkunde hos TDC?

Jeg har læst MajaH's indlæg i form af et brev til Christian Dilling. Jeg beder derfor om, at der ses bort fra mit tidligere indlæg. Undskyld MajaH.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)