Svar

Hotspot/internetdeling

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej forum - håber I kan hjælpe...

Jeg har lige skiftet mobil-abonnement fra tdc til yousee (same same, but different....). Nu er der bare opstået et mindre problem med hotspot/internetdeling.

Ved tdc fungerede det fint, ingen problemer. Efter skiftet til yousee kan min tablet nok koble på telefonens hotspot, men der er ikke forbindelse til nettet (vises med et wifi symbol med et lille !). Surf på telefonen fungerer upåklageligt.

Ligger der en begrænsning i brugen af internetdeling i yousee's abonnement eller kan der være noget andet som spiller ind?

Jeg har en Motorola Moto G med android 5.1.1.

På forhånd mange tak for hjælpen!
icon

Bedste svar af Hans49 10 juli 2015, 22:03

Efter lidt sammenligning af yousee og tdc adgangspunkt under mobilnetvætk, skulle der bare ændres lidt i yousees, og så kørte det bare...

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der ligger ikke nogen begrænsninger. Jeg bruger meget ofte hotspot og det virker helt uden problemer.

Prøv at ringe til support på 7070 4040.

Efter lidt sammenligning af yousee og tdc adgangspunkt under mobilnetvætk, skulle der bare ændres lidt i yousees, og så kørte det bare...
Omdømme 3

Badge +3

Hans49 skrev:

Så ville det være venligt af dig, hvis du markerer tråden (problemet) som løst.

Hej hvad skal ændres ved yousees opsætning. Så der kan bruges TDC hotspot.
Mvh
Jeg skrev følgende under mobilnetværk, adgangspunkter, yousee, adgangspunktstype:

default,supl,agps,fota,dun

Jeg håber det kan bruges....
Omdømme 3

Badge +3

Hans49 skrev:
Jeg skrev følgende under mobilnetværk, adgangspunkter, yousee, adgangspunktstype:

default,supl,agps,fota,dun

Jeg håber det kan bruges....

Underligt. Da jeg skiftede fra Telmore (også ejet af TDC) foretog jeg mig ikke noget i den retning. Har timed fået et datakort i en mobil, som jeg alene bruger som hotspot til diverse tablets under primært bilkørsel.

Tak.
Kan ikke afprøve nu.
Når jeg prøver gir jeg tilbagemelding.
;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$