Hjælpesektionen er ubrugelig - hvordan får jeg en PUK-kode? | YouSee Community
Spørgsmål

Hjælpesektionen er ubrugelig - hvordan får jeg en PUK-kode?


Hej.

I brevet jeg fik tilsendt i sin tid og i hjælpesektionen herinde står der at jeg skal kunne finde PIN- og PUK-koder i en mail jeg fik tilsendt samtidig.

Det passer dog ikke. Jeg har nu kigget samtlige mails igennem fra Jer og der er intet. Ingen af de andre løsninger er mulige, da der stadig er et uløst fuckup med min(e) bruger(e).

Skal jeg bare vente yderligere 3½ måned og afmelde alt Yousee før jeg kan forvente noget virker, skal jeg hyre russiske hackere for at finde min info eller hvordan løses noget som helst i den her "virksomhed"?

I øvrigt fine spørgsmål I får Gallup til at stille. De giver lige præcis ingen info I kan bruge til noget, da de ikke spørger om noget som alle ved I er elendige til.

Hej.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
PUK kode findes på Mit You See Mobil, når der logges ind der. Den PIN der står er den originale, ikke den du e.v.t har ændret den til.

Mine abonnementer er fuldstændigt fucked up. Der er ingen mobil-info på nogen af de to. Jeg fik det dog tilsendt som mail nu her. Ellers tak for hjælpen.

Besvar