Hastighed på 4G mobilt bredbånd

Jeg har fået mobilt bredbånd fra jer og kobler via Huawei b593 router og ekstern antenne (dual) op til jeres mast i Glumsø (postnr. 4171). Jeg har god signalstyrke (4 streger) og kan på PC med kabel i router maks. få 32Mbit i download hastighed uanset tidspunkt på døgnet. Jeg har via 4G telefon også prøvet TDC hastighedstest hvor jeg står < 1 kilometer fra mobilmasten i Glumsø og her får jeg også maks. 32 Mbit i download.

I skriver på jeres hjemmeside at man burde kunne få op til 71 Mbit i download hastighed og jeg har hørt fra TDC ansat der andetsteds i landet har > 100 Mbit i download via 4G.

Er 32Mbit maks. båndbredden i Glumsø og har I planer om at øge hastigheden i Glumsø?

2 Kommentarer

Følger nogen fra TDC indlæggene i Forum og svarer på dem? Nu er det 15 dage siden at jeg postede dette indlæg og det er ikke svaret fra TDC endnu. Hvad skal man regne med af svartid fra TDC på spørgsmål som dette på Forum? Med 150+ visninger af spørgsmålet tænker jeg, at det er noget der har interesse at få besvaret af TDC, for flere end mig selv ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej dkpetkri

Vi følger med i, hvad der sker på TDC Forum, men som du kan læse i vores Husorden, er det her et kunde-til-kunde forum, hvor kunder hjælper andre kunder.

Alt afhængigt af hvor du befinder dig i landet, kan der være forskel på, hvilke hastigheder du kan opnå med mobilt bredbånd. Det afhænger både af masten men også hvor mange, der er tilsluttet til samme mast som dig. Derfor kan vi ikke garantere dig, at du kan nå op på eksempelvis 71+ mbit i Glumsø.

Vi er færdige med første etape af opgraderingen af vores netværk, men vi fortsætter selvfølgelig med at forbedre det løbende. Hvornår der sker noget i Glumsø, kan jeg dog ikke sige.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P