Spørgsmål

Har lige købt en ny iPhone 8 plus i dag

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej jeg har lige købt en ny iPhone 8 plus jeg er lige blevet færdig med at overføre alle tingene fra den gamle iPhone 6plus
Automatisk men nu er min nye 8 slukkket og vil ikke tænde igen.
Øv øv

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Mangler nok strøm den 8'er. Nye mobil telefoner skal typisk lade op i flere timer når de er sprit nye og batteriet skal lige "slides til" før det virker helt optimalt.
Hej Per
Nu har den ladet siden kl 16 igår og jeg har prøvet at sætte den til iTunes også og den vil stadig ikke tænde mærkeligt syndes jeg da mv hilsen Tanja
Omdømme 7
Badge +6
Fandt den her opskrift som du kan prøve:
https://support.apple.com/da-dk/HT201412
Hej Per det har jeg prøvet jeg har været ude med den i dag i butikken de kunne helder ikke tænde den de sendte den til reparation jeg syndes at det er øv når jeg købte den igår og den kun har virket i en time at de så vil sende den ind i stedet for at jeg får en ny. Mv hilsen Tanja
Omdømme 7
Badge +6
Det er helt normalt hos You See, der kan ikke udleveres en ny før den anden er forsøgt rep og dømmes død, kan den blive rep. så kommer den tilbage.
Da jeg var ude med den i dag sagde de at hvis jeg havde købt en Samsung havde jeg bare fået en ombytter men forde de ikke har sådan en aftale med appel skulle den sendes ind
Omdømme 7
Badge +6
De er noget for sig selv dem fra æble, ikke værd at røre ved.
Har kun haft appel i mange år og det er første gang den er gal med dem måske jeg ellers har været heldig
Omdømme 7
Badge +6
Der er meget man ikke må og kan, og vil man det og det, så skal man også noget andet, for meget bøvl, det er meget nemmere med Android.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)