Har fået ekstra hukommelse/skriver stadig ikke nok plads på enheden

Hej

Jeg har en Huawei y530, hvor er ikke er ret meget hukommelse i fra start. Så jeg købte et sd-kort,men hver gang, at div. ting på mobilen skal opdateres, så står der altid, at "der er en fejl, der er ikke nok plads på enheden". Hvordan kan det være og hvad skal jeg gøre? Det er SÅ irreterende?

Når der skal opdateres, ja så står der alle de her mange fejlmeldinger øverst på telefonen.

Please, hjælp en eller anden.

En anden ting er, at når jeg trykker på ikonet telefon for at ringe op, så kommer der rigtig tit en lille boks op, hvor der står "fejl i applikationen - kontakter" (sådan ca.) og så skal jeg evt. forsøge nogle gange 4-5 gange, før jeg så kan komme ind og lave et opkald. Jeg var inde hos TDC, han kunne kun hjælpe mig, hvis han kunne se fejlmeldingen, og den kom selvfølgelig ikke frem på kommando, da jeg stod hos TDC. Han virkede nu heller ikke særlig interesseret i at hjælpe.

Nogen der har et bud?

På fohånd tak!

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Carlos1

Jeg er ked af at læse, at du ikke havde en god oplevelse i TDC butikken.

Ud fra din beskrivelse kunne det tyde på, at der fejl på telefonens interne hukommelse. Mit bedste bud er, at du skal gendanne din mobil. Husk at tage en sikkerhedskopi af din data, inden du gendanner Glad humørikon

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P