Svar

Guide: Sådan får du din Oneplus one på mobil internet, 4G, LTE med YouSee

Hvis din nye Oneplus One ikke kan gå på nettet kan du prøve denne løsning, den har virket på 2 telefoner jeg har testet indtil videre, der har haft problemet. Det kan også opstå hvis du flasher fra 11s til f.eks. 12.1 nightly.

Gå ind i indstillinger og i Mobile Networks

[img]194i236905732C30FA80.jpg[/img]

Mobile networks skal selvølgelig være aktiveret. Gå ind i Access Point Names

[img]193i8966FFE8C4842BA0.jpg[/img]

Der skal være makeret i TDC Internet (flueben eller bolle). Gå ind i TDC Internet.

[img]195i6F930B26A829D7B4.JPG[/img]

Scroll ned til bunden, resten burde være ok hvis den selv skriver TDC Internet tidligere.

Tryk på MVNO type og vælg IMSI. Tryk på MVNO value lige under og slet værdien, så der står not set. Tryk på MVNO type igen og vælg none. Tryk dig nu baglæns tilbage til din startskærm og vent 30 sekunder, så burde du have LTE på. Held og lykke. 

[img]196iA63FC5CD8475E337.jpg[/img]

icon

Bedste svar af Jonas-D 18 maj 2015, 15:31

Hvis du vil opgradere til android 5.1 vil jeg anbefale dig at du læser lidt her: https://forums.oneplus.net/threads/rom-5-1-1-nightly-official-cm12-1-nightlies.300277/

De seneste nightlies er android 5.1, men jeg tror nu ikke det vil ændre noget med dine mms. Prøv googles messenger app. 

Se original

9 Kommentarer

Jeg kan ikke sende eller modtage mms på min one plus one efter opdatering .

Jeg har samme problem. Er du på cyanogenmod nightly?
 android 5.0.2 version 

Hey Sakid, jeg fik det til at virke ved at installere Google Messenger fra play stor til at håndtere SMS og MMS i stedet for Cyanogens indbyggede messenger.

I øvrigt er jeg på Android 5.1 og Cyanogenmod nightly 20150518

Denne release har ingen problemer med touch screen hvis man slår doubble tab to wake og double tab to sleep fra.

Tak men hvor henter den android 5.1 fra

Hvis du vil opgradere til android 5.1 vil jeg anbefale dig at du læser lidt her: https://forums.oneplus.net/threads/rom-5-1-1-nightly-official-cm12-1-nightlies.300277/

De seneste nightlies er android 5.1, men jeg tror nu ikke det vil ændre noget med dine mms. Prøv googles messenger app. 

Prøver tak.

Hej Jonas-D

Tak for tricket! Efter at have brugt en time, med enkelte grå hår - er jeg nu endelig på internettet. Det glæder mig, at du har lagt dette ind på forummet. Måske det kunne overvejes, at vedlægge denne oplysning på hjemmesiden.

tak for forsøget men jeg syntes bare ik det virker på min:@

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P