Fri data. Men.. | YouSee Community

Fri data. Men..

Det er da lækkert med fri data. I mit tilfælde så har jeg 100gb og hvis det kommer ned på 0gb, som jeg kan holde øje med på mit login. Har jeg ingenting til forbrug i udlandet. Så det skal man da lige tænke over, hvis man skal på ferie.

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
I henhold til min selvbetjening har jeg heller ikke fri data, det fremgår at jeg har 18 GB data, hvoraf kun en ganske lille del er brugt. Abonnementet er oprettet hos TDC før sammenlægning med YouSee, og der er ingen separat mobilselvbetjening. Selvbetjening for mobil ligger på samme login som TV og bredbånd, og der er muligvis forskelle i skærmbillederne.

På selvbetjeningen ligger der en generel oplysning om at der ER fri data, men det fremgår altså ikke når man åbner afsnittet for det konkrete mobilabonnement.

Da det lader til at brug af YouSee TV og Film-appen på det mobile 4G-net med det aktuelle SIM-kort ikke tæller med i dataforbruget, er de 18 GB tilstrækkeligt. Det vides ikke om fri brug af YouSee TV og Film-appen er en fordel, der stammer fra TDC. Blev opdaget da TV2 News kørte på en iPad i flere timer med et dataforbrug på nul (coaxnettet var afbrudt da YouSee arbejdede med opgraderinger). Så der er faktisk ikke brug for fri data.

Mit mobilabonnement medtages ikke som adgangsgivende til YouSee More, og der er ikke adgang til at registrere et Coop-kort. Til gengæld er der så nogle gratis fordele som fulgte med fra TDC, herunder et ekstra SIM-kort til databrug i f.eks. en iPad uden ekstra betaling.
Omdømme 7
Badge +7
Når der er fri Data i til 31 August, så er der jo ingen problemer med Data i EU i den periode, der er rådighed over de fulde 10 eller 15 GB der må bruges.
Fik at vide i yousee butik i Holstebro, når ens forbrug gik på nul på forbrugs siden. Vil der ikke være noget til EU data. Håber da også du ret radiomanden. Men det var det jeg fik af vide.
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo ikke muligt at løbe tør for Data, når der er frit forbrug frem til 31 August.
Omdømme 3
Badge
Vi har fået sms om fri data på 3 af vore telefoner med fællesdata, men det fremgår ikke af selvbetjening.
Er spændt på om yousee kan administrere dette. Foreløbig er der forsvundet en del data i den nye selvbetjening.
mvh
Vi har fået sms om fri data på 3 af vore telefoner med fællesdata, men det fremgår ikke af selvbetjening.
Er spændt på om yousee kan administrere dette. Foreløbig er der forsvundet en del data i den nye selvbetjening.
mvh

Ja det var også det, der gav mig betænkeligheder. Så jeg spurgte damen i yousee butikken om det. Og hun sagde ordret, når den er på nul. Så er der ikke EU data tilbage, men stadig fri data i DK.
Omdømme 7
Badge +7
Data kan jo ikke gå i nul når den er fri.

Det gør min.

Omdømme 7
Badge +7
Står der også det når der er opdateret til det nye Layout.? Som det ses så er det anderledes.
Står der også det når der er opdateret til det nye Layout.? Som det ses så er det anderledes.

Hvordan gør jeg det :? 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Det skiftede da App'en blev opdateret.

Besvar