Spørgsmål

fri data

når nu man har fri data end til aug, så skal jeg da heller ikke betale for det. Hvilket vil sige at der tale om falsk reklame. for jeg har også betal det her den 1 Juli.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der skal naturligvis betales for den mængde Data og taletid der normalt haves i abonementet.
så er der heller ikke tale om fri data. fri data vil sige at der kun skal betales for sms og tale, hvilket sige mit abonnement må blive billiger
Omdømme 7
Badge +7
Det er da ærgerligt hvis du er en af dem der ikke vil have noget extra i en periode for de samme penge, men det er sådan det er. Der må i så fald klages til You See at du ikke kan lide den gave andre er glade for.
jeg har 20 GB data jeg bruger ikke 20 GB data eller over så igen falsk reklame
jeg tænker der må føle sig snydt fridata betyder at jeg ikke skal betale for det.
jeg tænker at forbruger forbrugerrådet må kigge på jeres falsk reklame om fri data
Omdømme 7
Badge +7
Brugerforummet reklamerer ikke for noget, det er ikke her der skal ske henvendelse til, det skal ske til You See.
Omdømme 7
Badge +3
"Fri data" er en dårlig betegnelse. Man får jo ikke sine data gratis. Det man får er en ubegrænset mængde data uden ekstrabetaling.
Omdømme 7
Badge +7
Firkantet set er det jo fri, idet der kan bruges så meget man vil uden extra betaling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)