Svar

Forsøger at forudbestille en ny tlf

• Deltager
  • 2 kommentarer
Ohøj folkens.
Jeg er kunde gennem mange år hos yousee og har tidliger benyttet mig af Rate telefon. Synes det er en fin service.
MEN nu sidder jeg så og forsøger at bestille en ny tlf via rate telefon. Systemet siger at jeg har det højest tilladte antal tilknyttet rate tlf på min konto til trods for der er ikke er nogen tilknyttet ej heller har været siden marts 2018. ????
Jeg har snakket med kundeservice, men de sendte mig videre til en butik, med ordene "de ved lige hvad de skal gøre" tilsyneladende er det memo ikke nået til butikken jeg så senere besøgte. Da deres besked var "vi har intet med online salg at gøre"

Har andre stået med samme udfordring at der har "hængt" noget i systemet i længere tid?

Hilsen Stig Madsen
icon

Bedste svar af Radiomanden 30 oktober 2018, 23:24

Når du går ind på siden https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/ og vil bestille, hvad er det så der går galt.?
Husk dette er et bruger til bruger forum.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Når du går ind på siden https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/ og vil bestille, hvad er det så der går galt.?
Husk dette er et bruger til bruger forum.
Efter man skal logge på med nemid og gå videre til betaling. Kommer der en rød kommentar boks med teksten "vi kan desværre ikke tilbyde dig rate telefon. Da du i forvejen har det maksimale antal."

Og jeg er klar over dette er et bruger forum. 🙂

Det var såmænd bare for at se om andre havde oplevet det samme.
Omdømme 7
Badge +7
Du må lige tage fat i You See og høre hvad der går galt.
Ja den er god 😠 snakkede med kundeservice i næsten 2 timer tirsdag. Og det hjalp ikke en hujende dyt.
Jeg har til gengæld været sendt i en butik to gange med lige så stor held...

Der er tilsyneladende ikke nogen der har kompetence eller mulighed for at hjælpe. Har både kundeservice og butikkens ord for at alt fra tidligere rate telefoner er total slettet fra mit cpr nummer.

Føler mig lidt lost 😥😥😥
Det er første gang jeg render i et problem ved yousee som de ikke kan hjælpe mig med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)