Spørgsmål

Forlænge ringetonen?

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 22 kommentarer
Min mobiltelefon ringer kun 3 gange (15 sekunder), og jeg når ofte ikke at tage den. Nørderne i min familie har forsøgt at indstille den til at ringe i længere tid, men de har givet op en efter en. Hvordan gør man? (Og hvorfor er den indstillet til så kort ringetid, at man nærmest skal stå med den i hånden for at nå at reagere?)

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Godt spørgsmål, hvad er det for en mobillos?
Det kan måske tænkes at der er en der har dem samme som dig, der så kan hjælpe dig med problemet, hvis du fortæller hvad det er for en.
Omdømme 1
Tak for reaktion, Per. Det er en HUAWEI P9 lite - modelnummer HUAWEI VNS-L31.
Vh Karsten
Omdømme 7
Badge +6
Okay, du skal indtaste følgende for at få mere ringetid og så vælge at ringe op:

**61*51100020*11*TID# (TID kan være: 5, 10, 15, 20, 25 eller 30 sekunder)

Eksempelvis: **61*51100020*11*30# for at ændre voicemailtiden til 30 sekunder

Åbenbart vil Yousee kun give maksimalt 30 sekunder, selv om min personlige mening er at 60 sekunder ville være meget bedre.
Omdømme 1
Mange tak, Per. Det ser meget overbevisende ud, men nu har jeg forsøgt flere gange i går aftes og igen her til formiddag, men hver gang får jeg denne besked:
"Viderestilling af opkald. Forbindelsesproblemer eller ugyldigt MMI-nummer"
Omdømme 7
Badge +6
Så er jeg bange for at du er nød til at ringe til Yousee's kundeservice og sidde at vente i en lang telefon kø, for at finde ud af hvad der er galt, for det lyder til at den så er gal i deres ende af linien.
Ring til tlf. nummer 70 70 40 40
Husk at fortælle at du får fejlbeskeden:
"Viderestilling af opkald. Forbindelsesproblemer eller ugyldigt MMI-nummer"

Så må de gå ind i dybden af dit abo for at hitte ud af hvad der udløser den fejl besked.

Men du kan også bare vælge at helt slå den voicemail fra, det skulle kunne lade sig gøre ved at indtaste følgende og vælge at ringe op: ##002#
Omdømme 1
Mange tak for besvarelserne!!
Omdømme 1
Jeg har nu talt med tdc, og de siger, at man ikke længere skal ringe til det lange nr., men downloade en ny yousee voicemail app og indstille det der. Det har jeg nu gjort, og det virker sgu. Jeg bad dem så rette deres hjemmeside, så jeg - og du - ikke spilder vores tid med forældede systemer! :-)
Omdømme 7
Badge +6
Apps mig her og apps mig der, de skal da også altid gøre ting lidt mere forvirrende med dem og deres apps :-)
Men nå ja, du fik det da til at virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P