Spørgsmål

Folk modtager SMS/MMS beskeder jeg ikke mener jeg har sendt..

Nu er der tre personer der har skrevet til mig i løbet af de sidste 10 dage om at de ikke kan åbne en besked de mener jeg har sendt. Jeg har dog ikke sendt nogen, men sendte for 10 dage siden en julehilsen til flere personer på en gang og kan ikke huske om den blev sendt til de tre. Det er det eneste jeg kan komme på det kunne have noget med det at gøre. Den ene af de tre svarede dog på den og tre dage efter skrev han at nu havde han fået en besked han ikke kunne åbne.Jeg er TDC mobil kunde - (nu You See kunde. ) Er der nogen der bruger mit nummer og kontakt liste eller er det en indstilling på min telefon det er galt med? Eller..?

7 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej keldetphone

Kunne se, du manglede et svar.

Det kunne være interessant at høre, hvad de har modtaget, hvis det ikke er en besked fra dig. Det kan evt. hjælpe med at forklare det.
Du har modtaget en ny MMS fra +45xxxxxxxx. Du kan se beskeden på siden http//tdc.dk/mms/findmms/ beskeden gemmes i 30 dage
Omdømme 7
Badge +7
Den kommer vist, hvis din MMS ikke er sat korrekt op, og du modtager en MMS.
Problemet er at jeg ikke har sendt nogen MMS. Jeg sendte en SMS til flere på en gang. Og i løbet af de næste 10 dage kom der tre beskeder fra folk der havde modtaget en MMS (åbenbart) fra mig. Der gik altså op til 10 dage før de fik denne MMS.
Omdømme 7
Badge +7
Den SMS du indtastede betyder, at nogen har forsøgt at sende dig en MMS, men da din MMS ikke er sat op korrekt, sendes en SMS med link til den fejlede MMS.
Omdømme 5
Badge +7
Hej keldetphone

Jeg er spændt at høre om du fik løst dette og i så fald hvad løsningen for dig var? :)

Skriv gerne løsningen eller markér et af svarene i tråden her, såfremt de førte til en løsning.

Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere nemmere at finde løsninger og svar her på forummet på samme problemstilling :)
Omdømme 2
Badge +1
Det kan være din telefon som er indstillet til at sende gruppe SMS som MMS, mener det er standart indstiling på Windows telefoner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)