Spørgsmål

Findes der en direkte e-mail-adresse til udviklerne af jeres apps

• abp
  • Udforsker
  • 26 kommentarer
Hej

Er der nogle som ved, om der findes en direkte e-mail-adresse til udviklerne af jeres apps (YouSee Musik, Mit YouSee med flere)?

Måske en e-mail-adresse i stil med: appsupport@yousee.dk.

Jeg har behov for at kommunikere direkte med udviklerne af de forskellige apps, frem for en support, og en klageafdeling, der hele tiden blot giver en sang fra de varme lande.

På forhånd tak for svar.

Mvh Anders.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er et spørgsmål du må stille til You See, her er det brugere som dig selv.
Omdømme 2
Hej 👋 det gjorde jeg i kundeservice, de sagde sende en mail til mig , fint , det er nu over et halvt år siden, der er ikke kommet en sk... . Har prøvet at rygge det sker der heller ikke noget ved.
Hej Radiomanden.

Du ser ud til at vide en del om lidt af hvert herinde. Ved du hvilke smart tv der kan streame Yousee via app og UDEN den pokkers boks som ingen gider have mere?
Og hvis det findes, virker det så ordentligt?

Bh fotografen
Omdømme 7
Badge +6
For at kunne bruge App til Android TV platformen, så SKAL der haves en boks, da den er hjernen i det hele.
Dit spørgsmål er i en forkert tråd, denne er om andet emmne.
Tak, det har jeg lige fundet ud af :) Vi har i sommerhuset købt et philips tv som kører Android. Så skal vi have en boks bagpå tv et og en ekstra fjernbetjening. Det er da virkelig noller og oldenordisk. Hvad med LG, Samsung m.fl. kan de køre uden boks?
Omdømme 7
Badge +6
Boksen skal bare være der hjemme sluttet til TVet. Der er for nu kun App til Android TV OS.
Okay, så. Tak fordi du lige gad bruge et par minutter på mig :) Go søndag
Omdømme 2
Hej 👋 Jeg har LG tv det har webos, men med YouSee appen Kan jeg Steam fra mobilen til tv'et. Hvis du ikke kan er der jo Chrome cast. Fra Google.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)