Film og tv app virker ikke

Yousee film og TV app virker ikke på vores søns tablet. Det er en Acer B3-A20 Android 5.1. App'en virker på de andre tablets vi har i husstanden (af forskellige mærker)

Den kommer med en fejlmeddelelse hver gang han vil starte en film.

Er der nogle der kan hjælpe?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har samme version OS, og der er ingen problemer, har i prøvet at afinstallere, og hente den igen.?

Hvilken fejl kommer der.?

Har lige afinstalleret og installeret igen men den skriver stadig "der skete en fejl Prøv igen" 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at slukke helt for din søns tablet og så tænde igen.

Slukket og tændt igen. Den skriver fortsat "der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen" 

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Undersøg om andre apps på din søns tablet har problemer. Det kunne f.eks. være mail appen ikke kunne hente mail. Er der flere som fejler trænger den måske til en opfriskning. Du skal så resette den og lægger alle apps ind igen. Jeg har næsten lige måttet gøre det på fruens tablet.

Jeg har samme problem her.

Det skete første gang i mandags. Yousee oplyste at jeg skulle nulstille min tablet. Det gjorde jeg nu ikke, men i onsdags virkede det igen.

Så igår skete det igen. Jeg loggede mig ud under fodboldkampen. Loggede mig ind igen efter et par min. hvorefter jeg fik fejlen igen.

"Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen."

Problemet er der stadig her til morgen.

Jeg er ikke meget for at nulstille.

Gode råd ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$