Spørgsmål

Fejl ved oprettelse af mail på hjemmesiden - "domænenavn" virker ikke

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke oprette mail på hjemmesiden, jeg får en fejl som lyder "kan ikke hente domæne - prøv senere"
Jeg har været kunde i 14 dage nu, og hver eneste dag har jeg været i kontakt med kundeservice - øv!
Der kommer ingen tilbagemeldinger, uanset jeg bliver lovet dette, og der er ingen svar på mine mails.
Jeg har købt et produkt, men dele af produktet er i stykker - skal jeg så betale???
Jeg har forsøgt med forskellige browser, slette cookies osv., men fejlen er der stadigvæk, og på alle mine enheder.
Modsat YouSee, så bruge jeg min mail, og bruger den hverdag, og om få dage ophøre min nuværende mail med at virke, hvad gør jeg så??
Få det nu fikset!
YouSee - no I don´t

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Jeg har aldrig brugt en Mailadresse fra nogen udbyder, bruger G Mail, og den virker hele tiden og hvergang, så skal der alligevel oprettes en ny Mail, så kan det jo være en løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Går ud fra du snakker om YouSee webmail. Har du prøvet et af de andre domæner YouSee tilbyder webmail på? En server kan have problemer, og der går typisk lidt tid før overvågning og drift reagerer på problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)