Fastnet nummer

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Gennem tiderne har vi holdt fast i vores gamle fastnetnummer - oprindeligt fra TDC, men senere med IP telefoni hos de udbydere der har været i vores antenneforening, bl.a. Canal Digital, ComX og nu senest YouSee. Jeg vil gerne viderestille opkald til fastnetnummeret til min mobiltelefon, men det kræver at jeg indtaster noget på en  "gammel" fastnettelefon og sådan en har jeg ikke lige ved hånden. Er der en anden måde hvorpå jeg kan sikre at opkald til fastnetnummeret bliver viderestillet til min mobiltelefon?

Mvh

Mogens

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40, måske kan de hjælpe :D

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Det er muligvis et dumt spørgsmål, men hvis jeg viderestiller min fastnettelefon (op telefoni) bliver det så takseret på fastnet regningen eller på mobil regningen?
IP telefoni.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Mormor skrev:
Det er muligvis et dumt spørgsmål, men hvis jeg viderestiller min fastnettelefon (op telefoni) bliver det så takseret på fastnet regningen eller på mobil regningen?

På telefoniregning fra YouSee (IP telefoni).

Ok. Tusinde tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P