Spørgsmål

Faktura tilsendt

• Bruger
  • 6 kommentarer
Hvorfor får man pludselig fakturaer tilsendt, selvom jeg er og længe har været tilmeldt Automatisk kortbetaling? Kortet er tastet derinde og der er før blevet trukket penge fra det kort.

Venlig hilsen
6412

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Så længe der ikke er tilmeldt E kommunikation, så bliver der fremsendt på papir.
ææææh og det er ? Er det så noget nyt vi ikke er blevet informeret om? For som jeg skrev har det altså virket før med det kortbetaling. Jeg har talt med jer flere gange og de siger jeg "bare" skal taste mine kortoplysninger ind, men det er de jo. Ingen har fortalt at jeg skal gøre andet.

Vh
6412
Omdømme 7
Badge +6
Kortbetaling har ikke noget at gøre med E kommunikation, det er seperate ting.
Får altid regninger i E Post, når tilmeldt E komunikation, sparer derved også brevgebyr.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan undvære Betalings Service gebyret ved at melde et betalingkort gennem "Mit YouSee".
Du kan undvære fakturerings gebyret ved at at få fakturaen som en mail igen gennem "Mit YouSee".
Så jeg skal altså have fat i dem igen... som igen og igen og igen!
Skal de tilmelde det E kommunikation eller kan jeg selv gøre? De siger jo at jeg bare skal taste kortoplysninger ind, hvilket jo forlængst er gjort? Det er SÅ let har jeg fået at vide... og ja det er jo ingen problem at taste kortet ind, men hvis jeg så skal sætte et kryds jeg ikke kan se på min side... ja så er det jo ikke så let
Jamen jeg gider ikke have faktura igennem mails - beløbet skal bare trækkes på det kort jeg har tilmeldt, men alligevel sender de faktura på mails men jeg skal jo huske at betale dem. Det er jo lettere når det bare bliver trukket automatisk... ja magelig er man jo også ik' :)
Omdømme 7
Badge +6
Du skal selv foretage dig de nødvendige tilmeldinger.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan selv tilmelde dig elektronisk kommunikation under "Mit YouSee".
Omdømme 7
Badge +7
Kan du finde det?
Nope...
Omdømme 7
Badge +7
1. Tryk Mit YouSee
2. I venstre side af skærmen er et lille grønt hjul. Bevæger du musen over det siges Indstillinger. Tryk på det
3. Så burde du komme ind til muligheden "Levering af regninger og breve"
KANON det virker :) tænk hvis de havde fortalt mig det da jeg talte med dem i sidste uge...
Tusind tak for hjælpen... så er der lige en kreditnota, men den kan I nok ikke lige klare :)
Omdømme 1
Badge
Hej 6412

Det er dejligt at læse, at du har fået det løst :)

Du er meget velkommen til, at markere Slangefars svar som "Bedste svar" - så har andre brugere også mulighed for, at få glæde af løsningen.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med din kreditnota, så må du gerne kontakte os direkte - så får vi set på det.

Du finder vores kontaktoplysninger her.

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)