Spørgsmål

Esim

Hvornår slutter yousee sig til udbyder af esim.
Nu har teleselskabet 3 lanceret det og en del kunder kommer nu til at hoppe derover få at kunne få en smartwacht som er smart.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er der i følge You See ikke planer om for nuværende. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1735661673182384&id=111063605642207
Så må vi jo flytte erhvervsaftalerne til 3 også, så yousee kan forstå budskabet - nåh nej TDC og Yousee er jo ikke det samme:D
Omdømme 5
Badge +7
Hej hammerand

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det rigtigt nok, ikke er noget vi kan sige konkret pt.
Nu kommer de nye iphone jo med E-sim, så nu kan ur og telefon virke med det så må man jo skifte tilbage til 3 igen :-)
Omdømme 5
Badge +7
Hej John

Jeg kan opdatere tråden og skrive, at vi arbejder på at få eSim, men vi kan desværre ikke give en tidshorisont på det.
Hvis det kommer til yousee? vil det så også komme til tdc ervherv?
Omdømme 5
Badge +7
Hej jev123

Det tør jeg desværre ikke svare på herfra :(
@kas hvis man køber et Apple Watch 4 med Cellular (som I dag virker med 3) vil det også komme til at virke med YouSee (når i præsentere eSim) eller er der forskelligheder i netværket (som i gamle dage med multiband telefoner osv.).
Omdømme 5
Badge +7
jacobmohl skrev:

@kas hvis man køber et Apple Watch 4 med Cellular (som I dag virker med 3) vil det også komme til at virke med YouSee (når i præsentere eSim) eller er der forskelligheder i netværket (som i gamle dage med multiband telefoner osv.).

Hej jacobmohl

Vi må vente med at uddybe yderligere, men vi vil naturligvis komme med en nyhed her på forummet med mere information, hvis det skulle blive aktuelt på et tidspunkt :)
Kasper har hørt rygter om i skulle få sim til oktober er det rigtigt ? eller er der bare rygter, har desværre måtte lave en aftale med 3 mobil for få mit Apple Watch 4 med Cellular til virke optimalt. har du noget nyt ?
Der er flere gode grunde til at få det her op at køre med eSIM, firmatelefoner, dual SIM funktionalitet på iPhone osv. - vil Yousee/TDC ikke se om de kan prioritere dette ASAP?
Omdømme 7
Badge +6
Her er svar på seneste spørgsmål angående det.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1988888661193016&id=111063605642207

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P