Spørgsmål

ESim

Ved i hvornår det forventes at esim på det nye Apple watch 3 kan bruges på TDC netværket?

11 Kommentarer

YouSee kom ind i kampen, vær de første der kommer med et e-SIM og vis I er det førende mobilselskab i Danmark.
Omdømme 5
Badge +5
Hej martinbirch

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke sige, om eller hvornår vi kommer med denne løsning. Det er en spændende ting og vi holder naturligvis øje med teknologien og udviklingen! :)
Hvad er status på e-sim til Apple Watch Series 3? jeg kan se en aden har spurgt om det sammen tilbage i september. Tænkte her 2 mdr. senere at I har fået styr på hvor I kan levere det nye e-sim

Mvh
Dinny
Omdømme 7
Badge +6
Mon ikke der kommer en meddelse om hvis/hvornår det er muligt, det vil der da helt sikkert gøre.
Hej
Kan I ikke give en status på e-sim til Apple Watch Series 3?
Jeg har talt med Apple support som fortalte mig at teleselskabet 3 bliver de første med esim på det danske marked. Trist at youSee ikke har kridtet skoene og kommer først.
Efter 3's meddelse i pressen i dag, regner jeg med at Yousee kridter skoene og meget snart kommer ud af start hullerne med en lignende løsning.
Vi er mange der venter på en mobil løsning til et ur.
Omdømme 7
Badge +6
Som der i dag fra You See er skrevet på FB, skal det ikke udelukkes at det bliver aktuelt fremtidigt.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1721819904566561&id=111063605642207
Tjah, nu kan 3 - yousee tøver, det betyder jo bare at man også skal overveje ikke kun sit privat abonnement hos yousee men også overveje at flytte firmaaftalen til 3
Omdømme 1
Badge
Hej Kasper!
Kan du ikke "presse lidt på" i forhold til de høje herrer? :D Det må være dit job at videreformidle brugernes ønsker. Ligeledes må der da klart være en businesscase her hvor I kan tiltrække brugere af de nye smartwatches!

Udover esim er support for apple carplay og android auto meget ønsket til jeres fantastiske musiktjeneste!
Omdømme 2
Badge +1
Hej Groudnhog

Kasper er faktisk på ferie, men vi har allerede viderebragt jeres ønsker omkring eSim support, men der er ikke noget nyt omkring det på nuværende tidspunkt :)

Özcan, yousee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P