E Sim fungerer ikke | YouSee Community
Spørgsmål

E Sim fungerer ikke

Hey

Jeg har konstateret, at E Sim ikke fungerer på Apple Watch mere, og det har det ikke gjort i nogle uger nu. Kundeservice ved ikke meget om det, andet end det er sådan....

Hvornår kommer det til at fungere, og hvordan kompenseres vi for at have betalt til et produkt, der ikke fungere?

Hvad skyldes det, at I ikke melder det ud til forbrugerne?

Ha en herlig dag
CK🙋🏻‍♂️

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja, der er konstateret problemer med det, der afventes fejlretning fra Apple, det kan endnu ikke siges hvornår det vil være i orden.
Abonementet kan opsiges indtil det virker.

Det er hvad der vides her på brugerforummet.
Hey

Jeg har konstateret, at E Sim ikke fungerer på Apple Watch mere, og det har det ikke gjort i nogle uger nu. Kundeservice ved ikke meget om det, andet end det er sådan....

Hvornår kommer det til at fungere, og hvordan kompenseres vi for at have betalt til et produkt, der ikke fungere?

Hvad skyldes det, at I ikke melder det ud til forbrugerne?

Ha en herlig dag
CK🙋🏻‍♂️
Jeg kan heller ikke få det til at virke - venter stadigvæk på en løsning fra YouSee, da alt er prøvet ifm. nulstilling af ur og telefon.

Jeg har forsøgt siden d. 18 juli og jeg forstår ikke hvorfor det kan være så stort et problem. YouSee siger at problemet ligger hos dem og ikke hos mig.
Pt. venter jeg på besked fra deres tekniker - jeg blev lovet besked i torsdag, men jeg har stadigvæk ikke hørt noget ( har rykket en gang )

ja - måske kommer det aldrig til at virke 😞

Hey

Det er sørgeligt, men det fungere stadig ikke. Jeg kan ikke bruge uret mht. e-sim uden telefonen. Kundeservice er stoppet med at skrive retur, da de heller ikke kan hjælpe. 

YouSee er NoSee både på tv uden Discovery og uden e-sim

Hvad vil I gøre?

CK

Besvar