E Sim | YouSee Community
Sticky Svar

E Sim

Seneste opdatering på esim kan læses her:
https://forum.yousee.dk/mobil-og-tablets-10/e-sim-103592
-redigeret af admin

esim, Esimkort,datadeling hvornår tilbyder yousee esim
icon

Bedste svar af Kasper 11 juni 2019, 09:29

Hej Alle

Blot en glædelig update til denne tråd 🙂

Vi er klar til lancere eSIM til Apple Watch og det sker d. 14 juni!

Læs mere her:
YouSee lancerer nu eSim til Apple Watch
Se original

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der forlyder intet om e sim endnu.
Omdømme 7
Badge +7
Hej HuntRoskilde

En lille melding/update i forhold til eSIM.

Det er noget vi arbejder på og vi regner med at kunne lancere senere i løbet af 2019. Nærmere kan vi desværre ikke komme det pt.
Omdømme 1
Badge
Hej HuntRoskilde

En lille melding/update i forhold til eSIM.

Det er noget vi arbejder på og vi regner med at kunne lancere senere i løbet af 2019. Nærmere kan vi desværre ikke komme det pt.

Jo hurtigere jo bedre, det kan vel ikke være så svært at teste.
Hvis mangler testere skal i bare sige til, her bruges Apple Watch og iPhone Xs meget.
Omdømme 3
Der virker underligt det skal tage så langtid, når man siger man er danmarks bedste 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej alle

Hej alle

Hej Kasper

Det link du har inkluderet er jo bare til denne forum tråd? :D

Mvh

Sune
Hvor længe skal vi vente på det e-sim?
Overvejer da og flytte selskab snart!
Omdømme 7
Badge +7
Hej alle

Hej Kasper

Det link du har inkluderet er jo bare til denne forum tråd? :D

Mvh

Sune

Hej Sune

Ja, det var desværre en fejl fra min side i farten 🙂 Ovenstående er den nyeste info på Esim.

Beklager forvirringen.
Omdømme 3
Nu er beslutningen taget, skifter til 3, kan simpelt hen ikke vente på at "danmarks bedste" begynder at leve op til at kunne kalde sig det.
Efter år er det ikke lykkes at få E sim hos yousee, så farvel.
Noget nyt status på E sim?

Vil jo nødigt skifte til 3 da deres 4g ikke helt kan hamle op, og vi har alt samlet hos jer - men vil virkelig gerne slippe for at rende rundt med 2 telefoner snart 😞
Omdømme 7
Badge +7
Status for nu er at det bliver i indeværende år.
Omdømme 3
Et svar man så ikke kan bruge Til meget .
Omdømme 7
Badge +7
Det er hvad der bliver oplyst angående det på de utallige spørgsmål om det på FB.
Omdømme 3
Det gør jo ikke svaret brugbart. Tværtimod virker det som Yousee / TDC bare holder folk hen som vanligt.
Sjovt nok er de nok de dyreste på internet siden, og andet.
vores beboelses ejendom på 200 lejligheder har nu lavet aftale med andet firma som kan levere i hvert fald samme hastighed til meget billigere penge, måske yousee skal vågne op af deres Tornerose søvn og opdage den virkelige verden. så desværre stadig tv fra yousee, mobil hos 3 og internet fra anden side gør at jeg kan spare ca. 300 kr om måned 🙂 Det er yousee´s egen skyld at jeg skifter om 2 mdr. efter mange år.
Omdømme 3
Ja så fik Telenor Esim til Apple uret...…..og vi venter stadig på """""Danmarks bedste netværk """
Jeg kan kun tilslutte mig skaren af kunder, der ikke gider at blive holdt hen af Yousee og deres mangel på kommunikation om emnet. Jeg kan kun tolke at denne mangel betyder, at vi absolut ikke skal forvente e-sim understøttelse før aller sidst på året. Det vil jeg ikke vente på, da andre gode udbydere tilbyder det nu. Jeg havde ellers troet og håbet på, at den gamle monopol arrogance og den blinde tro på kundernes trofasthed var skrinlagt. So long, YouSee.
Er der virkelig ikke noget nyt vedr esim hos YouSee? Har både Xr og apple watch og er mildt sagt ikke interesseret i de alternativer der er mht esim pt. Men bliver jo næsten skubbet ud af døren??
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Blot en glædelig update til denne tråd 🙂

Vi er klar til lancere eSIM til Apple Watch og det sker d. 14 juni!

Læs mere her:
YouSee lancerer nu eSim til Apple Watch
Det lyder jo meget godt, men der findes jo andre smartwatches som kan bruge esim bl. a. samsung watch, hvad med dem (android) ?
Omdømme 7
Badge +7
Det vides endnu ikke hvor lang tid der vil gå før det understøttes.

Jeg har lige fået følgende svar:

“Jeg kan forstå du gerne vil have E-SIM til Samsung.

Det er svært at sige hvornår det kommer, da vi er igang med at arbejde på det.

Vi skal lige have forberedt vores systemer osv.

Vi sender selvfølgelig informationer ud så snart vi er ved at være klar”

Nu er jeg selv indenfor IT-verdenen og det er derfor svært, at sige JUHU til det svar, som har været det samme i omkring 1 år. Måske skulle i overveje at head-hunte teknikere fra “3”

Hey

Hvornår begynder det at virke?

CK

Omdømme 7
Badge +7

Hey

Hvornår begynder det at virke?

CK

Hej Don CK 

Jeg har ikke hørt, at det ikke skulle virke, men det er vigtigt, at både ur og telefon er opdateret med nyeste software. 

Nej, det er du desværre ikke den eneste YouSee ansatte der beskriver. Jeres kommunikation internt er ikke optimal. 

Ikke engang alle i jeres butikker ved det. Hvordan kan I være i lykkelig uvidenhed over, at I sælger et produkt, der ikke virker? 
Mit ur fungere ikke uden min telefon, og det samme gælder alle andre med IWatch og e-sim. 

Hvornår kommer løsningen?

Omdømme 7
Badge +7

Hej igen 

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over, at du oplever problemer med at få SmartWear abonnementet til at virke til dit Apple Watch - det er helt klart irritererende :( Dog kender jeg ikke detaljerne omkring din sag, så det er svært at svare mere konkret i forhold til, hvorfor det ikke virker. 

Da YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor der ikke ydes direkte support fra YouSee, vil jeg anbefale dig at kontakte vores tekniske support igen på tlf. 70704040, så der kan blive taget yderligere action på sagen. Du har skrevet i en anden tråd, at du har en sag kørende. Referer gerne til denne ved kontakt til supporten.

Besvar