er denne besked fusk?

• Deltager
  • 2 kommentarer
jeg har fået en sms fra "MMSTDC" med teskten:

Du har modtaget en MMS-besked fra +45 40167xxx. Følg linket http ://bitly.com/1Lusv3C for at få vist beskeden. 

Jeg tror det er fusk da jeg ikke lige kender nummer (xxx er sadt ind hvis det nu ikke er fusk)

4 Kommentarer

Jeg vil anbefale at du og andre _ikke_ klikker på linket i dit indlæg.

Jeg indberetter derfor dit indlæg.
Jeg har fjernet linket så men ikke får trykket ved en fejl. Jeg have ikke opdage det blev et aktivt link da jeg insatte teksten.

Den besked er fusk

citat fra en fb-kommentar i gruppen "Support pc og andet"

Den skal du slette! Du downloader en .apk fil, som hiver din telefon ind i et botnet, hvor de begynder at grave efter personfølsomme data, NemID, NetBank osv. 

ps. hvis man klikker skal man dog acceptere for at indstalere, før der sker ting og sager.  Godt du deaktiverede det aktive llink. tak for det. Glad humørikon

12792278_10207594897702302_7037641790663300476_o.jpg

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen, 

Det er godt, at I er opmærksomme på fup-beskeder, som vi desværre ser mange af i øjeblikket. 

Som MajaH også skriver, så er det en god ide IKKE at trykke på linket. Der sker ikke noget, hvis I blot er kommet til trykke på det. Det er blot en dum ide at acceptere diverse betingelser, hvis der er trykket på linket. 

God dag til jer Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P