Spørgsmål

Datadeling virker ikke mere


  • Deltager
  • 0 kommentarer
En del af mit abonnement er at jeg bl.a. kan vælge datadeling. Det har jeg haft i mange år så vi har forbindelse til min kones iPad når det hjemlige wifi ikke lige er inden for rækkevidde.
For godt 14 dage siden så jeg at hendes iPad skrev 'Ingen tjeneste' og kontaktede yousee.
Jeg fik en flink medarbejder der forklarede at der var nogle tekniske problemer efter at man havde oprette en ny tjeneste og vedkommende kunne ikke sige hvornår det var løst.
Jeg venter tålmodigt i 14 dage og går så i den lokale yousee butik og forelægger problemet.
Han vælger at give mig et nyt Data SIM-kort og kan ikke give noget svar på hvornår det kommer til at virke.
Det er klart utilfredsstillende da tjenesten har virket upåklageligt i flere år.
Har dette for lav prioritet?
Jeg kunne godt lave en masse 'støj' i pressen, men forventer at Yousee behandler dette professionelt og kommer med en løsning nu, så jeg igen kan bruge min datadeling.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej amfora

Jeg kan se du mangler svar her.

Virker det fortsat ikke, så ville jeg prøve at give vores kundeservice et kald mere.
Badge +1
Kom der en løsning på problemet?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)