Datadeling mellem flere mobiler

Da jeg skiftede alle mine 3 mobilabonnementer til TDC, forstod jeg det sådan på sælgeren, at det dataforbrug vi havde på vores 3 abonnementer kunne vi dele. Sådan at hvis en af os løb tør for data, kunne man bruge af de andres, da det er en samlet familieløsning.

Men jeg kan ikke umidelbart se hvordan man skal få det til at virke. Jeg har prøvet at kigge i selvbetjening, men kan kun se at man kan købe ekstra simkort til hvert mobilabonnement, men det er ikke det jeg er interesseret i. 

Min søn har er netop løbet tør for data og jeg har stadig 12 gb tilbage, så det kunne jo være smart at han kunne bruge af mit, når jeg ikke bruger så meget. 

Håber at nogle kan svare på om det kan lade sig gøre, eller om jeg har misforstået tdc-sælgeren. 

På forhånd tak :-)

1 Kommentar

Jeg har selv fundet ud af det Meget glad humørikon

Der var en rubrik i selvbetjening der hed:

"TDC FællesData: Del dataforbrug mellem familiens mobiler"

Jeg trykkede "Tilmeld"

Nu står der:

"Du har en bestilling i gang. Du har for nylig bestilt eller ændret noget på dit abonnement. Bestillingen er endnu ikke færdigbehandlet, og derfor er nogle handlinger ikke mulige at gennemføre i Selvbetjening. Vi arbejder på at blive færdige så hurtigt som muligt."

Havde håbet at det ville virke med det samme, men må åbenbart væbne mig med tålmodighed. 

Jeg ved desværre ikke hvordan man sletter dette indlæg igen Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)