Data udlandet

Hej, har været en tur i tyskland og hjem igen.

Har under opholdet haft tændt min mobil og haft internet forbindelse i max 10 min.

Har nu fået en regning på langt over 1000 kr og har fået oplyst jeg har brugt ca. 132 MB data. hvordan hænger det sammen, da en hjemmeside ikke normalt tager mere end et par få KB at åbne ? 

4 Kommentarer

Har du overnattet i Tyskland. De fleste app opdaterer sig selv automatisk, og der kan der godt være smuttet så mange MB ind på din mobil.

Jeg tror det hedder dataromaning, som man skal slå fra for ikke at en mobil automatisk kopler sig på udenlanske master. Den funktion har jeg ihvertfald slået fra.

(Jeg har samsung og jeg har slået automatisk opdatering fra på 7 af de samsung-app som jeg ikke bruger med som tager plads op. Men jeg vil ikke anbefale andre at gøre det. for selvfølgelig er det bedst at holde sin telefon opdateret. )
Hej

Det viste sig det var en fejl fra TDC's side. Da jeg skulle oprette et nyt abonnement blev der lavet en taste fejl et sted.
Så har fået beløbet betalt tilbage og fejlen er rettet.. Havde intet at gøre med data fra Tyskland hvad der forklaret fra TDC.
Hvem fra TDC har sagt, at det var data fra Tyskland?  

OG jo - det kunne faktisk godt have været data hentet i tyskland, hvis altså ikke det var en fejl, som er skjult i TDC's systemer.

Jeg er kunde og fordi det er i et kundeforum du spørger, må du også forvente at andre kunder forsøger at give dig et svar.  Andre kunder har ikke adgang til tdc's systemer og må mange gange fravælge mulige løsningsforslag. Vi superbrugere er ikke lønnet af tdc, men bruger faktisk vores fritid på at svare.  

Tak for tilnagemeldingen. Det er der trods alt ikke mange der gider gøre. Glad humørikon

Læs venligst min signatur!

Problemet var den ikke blev indstillet korrekt i systemet så den talte alt den data jeg brugte. Så i stedet for at køre ind til en fast pris hver måned registret den data særskilt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)