Data forbrug | YouSee Community
Svar

Data forbrug

Hej Yousee

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro på. Bruger jeg data, eller gør jeg ikke?
Når jeg ser på mit dataforbrug i selvbetjenings menuen, kan jeg selv se jeg bruger data når jeg ser film.
Men når man snakker med Yousee er der også to forskelling forklarninger. Ja, du bruger data, og nej du bruger ikke data.
Hvordan kan Yousee se hvornår jeg bruger data til deres app. Tv og Film?
icon

Bedste svar af Radiomanden 21 februar 2017, 10:22

I følge denne FAQ, så bruges der data. https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/typiske-spoergsmaal-til-film-og-serier

Bruger jeg mobildata, når jeg ser film og serier på app'en?
Ja, hvis du bruger YouSee Film & Tv app’en på en mobildataforbindelse, vil dit forbrug tælle med i dataforbruget på din mobilregning
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
I følge denne FAQ, så bruges der data. https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/typiske-spoergsmaal-til-film-og-serier

Bruger jeg mobildata, når jeg ser film og serier på app'en?
Ja, hvis du bruger YouSee Film & Tv app’en på en mobildataforbindelse, vil dit forbrug tælle med i dataforbruget på din mobilregning
Men det er ikke det Yousee siger når man ringer til dem.
Synes heller ikke det er nemt at læse på Yousee meget forvirende hjemmeside.
Jeg synes også det skulle fremgå tydligt at denne oplysning
Omdømme 7
Badge +7
Det abonnement jeg har bruges der ikke Data når jeg anvender You See tjenester, da det for år tilbage blev oprettet var det frit til deres tjenester, men det er ikke med i de aktuelle abonementer.
Ved ikke hvor langt tilbage det er med i.
Mange tak.

Jeg har haft Tdc/yousee de sidste 6 år, så jeg skulle vil også kunne have fri data, på den tjenste.
Jeg kan heller ikke forstå at de tjenster vi har haft som f.eks mofibo er væk, jeg ringede til Yousee. Men forklaring var at "Det var ingen det brugte de tjenster"
Men det gjorde jeg faktisk, så synes ikke service fra Yousee er helt i top.
Omdømme 7
Badge +7
Mofibo har opsagt samarbejdet med You See. Fordi du har et abonement der er 6 år gammelt er det ikke sikkert du har samme fordel, det skifter jævnligt. Har du også inkluderet fri udlands opkald i din tale tid.?
Nej, jeg har 2 fordele
5 Gb data og yousee film. 200kr i mdr.

Jeg ringer til Yousee engang imellem, bare for at høre om der er noget bedre til mit abonnement.
Men synes ikke rigtig de kan gøre så meget.
Jeg ved at jeg er på Danmarks bedste netværk, og at kundeserve skulle være ok høj.
Men nå man ser hvad andre mobil selskaber kan gøre, synes jeg yousee er langt bagud
Omdømme 7
Badge +7
Så meget betaler jeg ikke 10 timer Tale, de 5 kan bruges til udland, 8 GB Data, Musik, fri Data på You See tjenester Kr. 109/måned, det er ikke et tidligere TDC.
Mange tak.

Men så har du da et fint abonnement.
Det kunne være man skulle ringe til Yousee igen, men ved at det ikke hjælper noget.
Jeg tror ikke der er nogle hos Yousee der har det samme abonnement.

Besvar