Dårlig kvalitet på WYPE (valgfri fordel)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

• YouSee ansat
  • 48 kommentarer
Jeg har valgt WYPE som en af fordelene på mit mobilabonnement, da jeg gerne vi læse flere af Bonniers magasiner, men jeg er godt nok skuffet over denne app!

På smartphone og tablet er magasinerne stort set ulæselige, og det bliver ikke meget bedre, hvis man tilgår WYPE fra sin pc - man er nødt til at zoome helt ind for at få teksten stor nok, og ofte resulterer det i en gnidret og ulæselig visning.
Ind imellem crasher app'en bare, og man sidder tilbage med en helt blank skærm.
Et kig på Google Play Store afslører, at jeg langt fra er alene med problemet:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bonnier.wype&hl=da

Det er selvfølgelig ikke TDC's fejl, men i og med, at app'en nu udbydes som en af de valgfrie fordele til rigtig mange mobilkunder, har TDC så mulighed for at gå i dialog med Bonnier om en mere acceptabel løsning?
For som det er nu, er det bare spild af en valgfri fordel, som man vel at mærke er bundet til den næste måned... Trist humørikon

M.v.h.
Annelise

2 Kommentarer

Det kan dog godt læses på de dyreste telefoner, men jo. Der skal zoomes meget ind. Skærmstørrelsen begrænser det jo.

værre er det at TDC plan nu kun spiller halvdelen af numrene, formodentlig efter opdatering til Android 6.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Det er klart, at visningen også hænger en del sammen med kvaliteten på den smartphone, tablet eller pc, man anvender.
Men når det ikke engang er muligt at få teksten tydelig på en pc uden at skulle zoome helt ind, så synes jeg, det er et problem. Det er dog læseligt, men trættende for øjnene i længden. Humørikon frustreret

Det er næsten mere irriterende, at app'en så ofte crasher midt i, at man er ved at læse et magasin, og det berører åbenbart alle platforme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)