Dårlig dækning ved Bøgebjerg på Fyens Hoved

Hej,

Ved Bøgebjerg på Fyens Hoved, ligger der en stor 5* campingplads, samt et stribe sommerhuse.

Dækningen ved mobilbrug, er enormt dårlig og i mange tilfælde manglende.

Vi kan se når folk skal ringe, at de går rundt på pladserne med mobilen i vejret for at se om de kan finde et spot hvor der er signal.

Der er enkelte med ældre telefoner, som har bedre mulighed for at modtage signal, end personer med nyere telefoner.

Men hvis man som jeg er afhængig af min telefon, både privat ( Grundet syge familie medlemmer ) og arbejdsmæssigt, så er det begrænset til korte ophold i området, eller at jeg tager min bil og kører en 5 til 7 km tættere på en by for at ringe.

Hvad skal der til for at der kommer en mast i området ?, jeg tror den nærmeste er ved landsbyen Dalby.

med venlig hilsen

Søren Bay Kastrup

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sbkastrup, 

Velkommen til TDC Forum. 

Jeg vil anbefale dig, at du henter app'en TDC NetPerform til din smartphone, som er en app, der måler dækningen på din nøjagtige position. 

App'en sender resultatet tilbage til os i TDC, så vi kan se, hvordan det står til med dækningen i området. På den måde kan vi spore os ind på, hvor vi skal sætte ind, når netværket skal forbedres. 

Alle målinger er guld værd med app'en. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P