Svar

Brev - gebyr – framelde

Hvordan kan jeg framelde mig af skulle betal et gebyr for brev – kan ikke finde dette menupunkt. Kan nogle hjælpe mig ?
icon

Bedste svar af Slangefar 25 februar 2018, 17:00

Funktionen synes ikke at være til stede lige nu på Mit YouSee. Jeg kunne heller ikke umiddelbart finde den. Ring til YouSee på 70 70 40 40 og få det gjort manuelt og fejlmeld funktionen mangler. YouSee retter en del på deres websider, og der er desværre funktioner som mangler af og til.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det sker automatisk ved tilmelding til E kommunikation.
Omdømme 7
Badge +7
Funktionen synes ikke at være til stede lige nu på Mit YouSee. Jeg kunne heller ikke umiddelbart finde den. Ring til YouSee på 70 70 40 40 og få det gjort manuelt og fejlmeld funktionen mangler. YouSee retter en del på deres websider, og der er desværre funktioner som mangler af og til.
Tak for jeres svar - jeg kunne helle ikke finde det på deres hjemmeside
Omdømme 5
Badge +7
Hej henrik22

Slangefar har ret i, at du skal have fat i kundeservice, så jeg markerer hans svar som bedste svar :)
Kasper, hvorfor er muligheden fjernet fra hjemmesiden? Jeg tænker, det skyldes forsøg på at sælge noget, når kunden ringer. Modbevis gerne min tanke.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Logan

Det er ikke tilfældet og funktionen forventes at være genimplementeret inden for ganske kort tid :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)