Boot telefon

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har købt ny telefon og vil gerne give min datter den gamle. Kan jeg slette alt på den og starte forfra med indtastning af google-konto o.s.v. som når man får en ny telefon?

Da jeg tastede min google-konto ind på den nye telefon kopierede den rigtig mange af mine gamle ting over, men de ligger ikke samlet i de mapper jeg havde oprettet (f.eks. én med alle spilapps og én med bankapp og anden økonomi). Kan det være fordi Android på den nye telefon er ældre end på den gamle? Eller ville den opføre sig sådan uanset?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej K11923.

Nu kan der være store forskelle på Mobil telefoner, især på Android, fronten, men der er fælles træk, så det skulle være muligt at kunne nustille den efter denne lille vejledning.

1. Gå ind i "indstillinger" (Der hvor du opsætter Tid, e-mail,lyde, osv.) Plejer at være et tandhjul som icon. (Setup på engelsk)

2. Find punktet der hedder noget med: "Sikkerhedskopier og nulstil" (Beckup and reset, hvis den er engelsk).

3. Tryk på Punktet der hedder "Nulstil telefon" (Reset Phone på engelsk)

Følg vejledningen, hvis du ikke skal bruge noget på telefonen, eller har flyttet det hele til den nye, nbehøver du nok ikke tage backup igen..

Herefter ser telefonen ud som da du fik den, og skal sættes op på ny med E-mail, Apps osv.

Det andet med at iconer ikke ligger i undermapper. Det kommer helt an på om den nye understøtter undermapper på menuen. Ellers må du oprettet undermapper, og flytte de apss du vil have i de foskellige undermapper derind. Der er nok desværre ikke anden mulighed.

Venlig Hilsen

Brian 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)