Blokering af ukendte numre

Kan jeg blokere for opkald fra et ukendt nummer. Et ukendt nummer ringer til min mands mobiltelefon og spørger efter mig? Han taler engelsk og ringer mindst en gang om dagen. Meget irriterende. 

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Telefonen kan lidt (http://www.computerworld.dk/art/224948/saa-let-kan-du-blokere-fupopkald-og-telefonsaelgere), men der er en række apps, som tilbyder mere. Nogen er som antivirus, lægges de ind, blokerer de en række numre, som folk generes fra.

Spørgsmål:
Blokering af specifikke telefonnumre på Samsung Galaxy S7:
I brugervejledningen er det meget uklart, efter man har valgt telefon skal man vælge 'MERE', den mulighed ser jeg ikke. Går jeg ind i indstillinger og vælger Meddelelser og Bloker får jeg hele rækken af apps op.
På s. 61 i vejledningen står der:
1. På skærmen apps trykkes på Telefon > MERE > Indstillinger > Opkaldsblokering > Blokeringsliste, hvorefter man skulle kunne indtaste et telefonnummer ???
Omdømme 7
Badge +7
Bør du ikke i stedet hente en app som f.eks. Truecaller. Så vil en række kendte spammer numre være spærret.
Tak, jeg har nu installeret Truecaller. Men jeg ønsker ikke, at der ændres på min SMS-besked- form. Og hvad hvis der ringes fra familie i udlandet, numre som ikke ligger i mine kontakter? Hvis jeg fortryder, at jeg har installeret Truecaller, hvordan kan jeg så 'afinstallere' den?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)