Blackberry Classic

Hej. Jeg overvejer at købe en Blackberry Classic, og har i den forbindelse søgt nettet tyndt for informationer vedrørende abonnement til en sådan telefon. Jeg har kunne læse flere steder at telefonen ikke vil kunne benytte 4g netværk, uden et - af de nu afskaffede - BIS/BES abonnementer fra Blackberry. Er det korrekt? 

Og i tilfælde af det ikke er, hvilke funktioner vil så gå tabt hvis jeg benytter et almindeligt abonnement til telefonen?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Der er mange ting du ikke kan benytte uden Blackberry's dataplan abbonnementer. 

Og så vidt jeg husker så er det så vidt jeg husker kun erhvervs kunder der har adgang til BB's dataplans abonnementer..

Jeg er selv den lykkelige ejer af et par Blackberry enheder, de er rigtig dejlige og holder strøm som bare pokker i forhold til de andre smartphones på markedet.

Men jo der er noget med at på de nye blackberry terminaler skal man ikke have BIS/BES for at benytte funktionerne. Men det er vist kun på de nye terminaler

//Jytfin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P