Bindings periode, en håbløs størrelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Bindings perioder burde overhovedet ikke eksistere, for hvis man leverer et godt produkt, så bliver kunderne hængende i årevis.

At bondefange kunder til en forlænget bindings periode (var fri fra binding ved købet) fordi man tilkøber mere data. Det er helt ude i hampen. Når man samtidig har fejl efter fejl på regningen, og får leveret et andet produkt en man købte (to for en pris er pludselig + 99 kr.). Så har man mistet muligheden for at sige "Nu er jeg træt af det her, hvis I  ikke kan løse problemerne så vil jeg ikke købe jeres produkt". 

Nej nu er man nødt til at blive hængende i butikken et halvt år mere. Det er sku dårligt købmandskab. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sammenligne gode gamle TDC med det rod der foregik i Telia. 

Men ned af bakke kan jo også være vejen frem. God fornøjelse.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej janH1

Jeg er ked af at læse, at du ikke har haft en god oplevelse. Det er på ingen måde i vores interesse at bondefange vores kunder, og jeg er ked af, at du har denne opfattelse. 

Det er meget beklageligt, hvis der er sket en fejl fra TDC's side. Din sag kræver en nærmere undersøgelse, og jeg vil derfor anbefale, at du kontakter vores kundeservice, da de skal bruge dine personlige oplysninger for at undersøge sagen nærmere. 

Kontaktoplysninger kan du finde her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat.

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P