Binding på abonnement, Ny mobil?

Hej!

Jeg står i den situation at jeg i april måned købte en huawei igennem elgiganten.
Den er jeg så ikke så glad ved og den er pt sendt til repration.

Jeg har derfor næsten solgt mobilen, men har en nuværende mobil der har dårligt netværkskort, har dårlig forbindelse over ALT, og det er en Iphone 4s 
Dem i butikken i Holstebro sagde det var netværkskortet.

Jeg er derfor nu kommet til jeg gerne vil have anden mobil, med samme abonnement hvis dette er muligt.

Jeg har en binding på 6 måneder som udløber her i oktober men kan ikke vente til oktober med at få en mobil der virker.

Kan du/i måske hjælpe? :)

Mvh Daniela :)

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det skal du spøørge You See om, for det er sådan at købes der en telefon hos You See, så kan det ikke gøres uden at vælge et af de aktuelle abonnementer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan da altid bare købe en telefon kontant også hos YouSee, men kun i deres butikker. Bed om en nyt kort og sæt det i din nye mobil. Sådan forholder det sig ikke, hvis du vil ha' afbetaling.

Sagen er jo den at jeg købte mobilen i elgiganten med abonnement i TDC som jo nu er sammen med Yousee.

Jeg har ikke lige 6000 til at købe en ny mobil kontant, derfor jeg vil have den på afbetaling.

Jeg har 2 måneder af den "bindind" tilbage på den telefon jeg ikek vidste var en binding på, da den ikke er købt dernede.
Men fik afvide bindingen bandte sig i 6 mdr på dette abonnement jeg købte sammen med mobilen.

Jeg gik derfor ned og snakkede med dem i butikken i holstebro ved Yousee, angående en afbetaling på nyt produkt da det andet er til repration og jeg ikke "kan" med mobilen, pga jeg er apple menneske, og faktisk har solgt den lige så snart den kommer fra rep.

De mente ikke jeg kunne lave en "ny" aftale da jeg stadig har 2 mdr tilbage af bindingen på det andet..

Hvad tænker du/i?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er skrevet en kontrakt på binding i en givet periode, så ja, det er t ivlsomt at der kan gøres noget før den kontrakt er opfyldt. Der er måske en mulighed for at du kan betale dig ud af den, så det må du undersøge.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan jo prøve at logge dig ind på "Mit Yousee Mobil" bestille en ny mobil og skift af abonnement. Kan du, så er der jo ikke noget problem. Så har du selvfølgelig stadig afdrag på den solgte mobil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)