Spørgsmål

Betalings sms (knæk kan er)

Hej!
Jeg har støttet knæk kancer 2 gange på 150 kr og nu fik jeg en SMS om jeg havde overskredet noget (det stod på englisk) så forstod ikke hvorfor den kom, for har ikke oplevet før. (sidste år) men ja håber i kan hjælpe smil Katja

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Smid lige et billede op af den, der vil givet forklare hvad det er.
Her er den.... Smil

Omdømme 7
Badge +6
Som det ses, så er der overskredet den tilladte grænse på Kr. 250.
Hvor ser man grænserne for der har aldrig været grænser før... Underligt....
Omdømme 7
Badge +6
Det vides ikke, men der er sat en grænse på SMS beløb et sted af en grund der ikke kendes.
Jeg har fri SMS og har ikke max beløb sat til nå men ja må lige ringe til yousee i morgen.. Smil men tak for info... Ind til dag 😉👍
Omdømme 7
Badge +6
Ja, men en SMS og en indholdstakseret SMS er ikke det samme, der kan sagtens sættes en grænse for dem. Der skal jo betales til You See over regningen for den/de SMS'er.
Ja..det tænker jeg også men undre mig lidt at det er på nu... Men ja må lige få en forklaring i morgen.. Men ja tænker også det er det men ja bare mystisk det lige er på i år... Men ja nu har jeg lidt mere forstået det... Men ja undre mig bare lidt.
Omdømme 7
Badge +6
Vær glad for en grænse, der kan jo nemt af andre som får fat på telefonen sendes en SMS på Kr. 10.000, hvem skal betale.?? Det skal ejeren af nummeret, dig. De Kr. 250 kan klares.
Ja det er så rigtig nok!! Men vil jo også gerne støtte et godt formål men ja du har helt ret!! Og tak for hjælpen!! Jeg må lige sove 2 timer inden jobbet kalder men tak for hjælpen og hurtig svar!!
Omdømme 7
Badge +6
Hvis du gerne vil støtte kampen mod kræft, hvorfor går du så ikke bare ind på hjemmesiden for Kræftens Bekæmpelse og støtter kampen direkte der?
Det er jo alligevel dem der modtager alle støttekronerne og der behøver man ikke en som TV2, der nærmest kun har startet den her Knæk Cancer kampagne for at promovere sig selv, hvilket er typisk for TV2 med alt hvad de finder på.

https://www.cancer.dk/stoet-os/giv-et-bidrag/
Omdømme 7
Badge +3
Vær opmærksom på at støttebeløb til organisationer som bl.a. Kræftens Bekæmpelse er fradragsberettiget på skatteopgørelsen. Men kun hvis giverens CPR-nummer er indberettet til organisationen. Det er organisationen, der skal give SKAT oplysning om støttebeløbene, man kan ikke selv indberette dem til SKAT.

Derfor er det bedst at give støtten på organisationens webside, hvor man kan oplyse sit CPR-nummer og betale med sit betalingskort uden at blande YouSee ind i det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)