App virker ikke på IPad Pro 12.3 og 9.7 | YouSee Community
Spørgsmål

App virker ikke på IPad Pro 12.3 og 9.7


Hej
App stopper med at vise TV efter 5- 30 min , fejlmeddelese “ beklager der er et problem i øjeblikket”
IPad er opdateret til nyeste version, det samme er App
Så nulstiller jeg app inde i indstillinger , lukker app og genstarter IPad , så fungerer det igen , men Som oftest kun i 5-30 min
Netværk indstillinger er blev nulstillet
App afinstallerer og installeret flere gange
Er der en cache i app der blive fuld ? Noget kunne tyde på det.
Har 150 /30Mbit internet
Har Netgear Mesh netværk som er lynhurtigt ( AC2200 med 2 satelitterne )
Har også prøvet kun at køre trådløs over Yousee trådløs router uden at det hjalp

1 Kommentar

Det skal lige siges at det kun er live TV der er problemet

Besvar