Spørgsmål

App vil ikke åbne


Nu har problemet stået på i flere dage.
Jeg kan ikke åbne tv /film app på min iPad. Jeg har slettet den flere gange for efterfølgende at geninstallere den. ISO er også op til date så det er heller ikke det

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Velkommen til YouSee Forum. :)

Hvad sker der, når du forsøger at åbne app'en? Det kan ske, at der sidder nogen med en god idé til det, hvis du beskriver lidt mere omkring det.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har samme problem


Den står bare og snorre rundt.
Jeg har samme problem med at se tv & film via app på min iPhone. Køre rundt og rundt. Har slettet og downloadede igen. Har ikke problem med min ipad, der bruger wifi.
Omdømme 6
Badge +7
Hej ForumBruger860

Jeg vil anbefale at kontakte support og få lavet en fejlmelding på det.
På næsten 3. Måned har jeg samme problem. YouSee gør INTET. Se også det opslag jeg har lavet på YouSee facebook

Kommer der snart en løsning YouSee??

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken enhed og version er den installeret på.?
Hej radiomand. Iphone 7 med nyeste iOS. Alt har været prøvet. Har du læst mit indlæg på YouSee facebook?

Vh Søren Lindhard
Se her
Omdømme 7
Badge +6
Der er godt nok problemer med iOS 12 i øjeblikket, der vedrører at der ikke kan optages, og at optagelser ikke kan ses i App'en, men ellers skulle der ikke være andre problemer med den.
Omdømme 7
Badge +2
iOS12 skulle have problemer med andet, men jeg tror her er noget galt med Logind info, der ikke vedrører andre...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)