Spørgsmål

App stopper hele tiden på IPad Pro 12,9 / 9,7

Hej
App stopper med at vise TV efter 5- 30 min , fejlmeddelese “ beklager der er et problem i øjeblikket”
IPad er opdateret til nyeste version, det samme er App
Så nulstiller jeg app inde i indstillinger , lukker app og genstarter IPad , så fungerer det igen , men Som oftest kun i 5-30 min
Netværk indstillinger er blev nulstillet
App afinstallerer og installeret flere gange
Er der en cache i app der blive fuld ? Noget kunne tyde på det.
Har 150 /30Mbit internet
Har Netgear Mesh netværk som er lynhurtigt ( AC2200 med 2 satelitterne )
Har også prøvet kun at køre trådløs over Yousee trådløs router uden at det hjalp
Det skal lige siges at det er kun Live TV serier virker fint

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Juulos1959

Det lyder en anelse irriterende - det skal helst fungere ordentligt.

Der er nogle ting, du kan forsøge, som evt. kan hjælpe på det. En afinstallation af app'en samt genstart af enheden, kunne være godt til en start - hjælper det dog ikke, kan det være et forsøg værd at genstarte det modem/router, som enheden er tilsluttet til også.

Hjælper det til gengæld ikke, lyder det som noget, vi skal grave lidt dybere i, og her kan vores support hjælpe - hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team
Alt hvad du foreslår er allerede prøvet uden held det er på alle husets IPads som sagt så virker serier osv undtagen Live tv
Netflix Viaplay kører uden problemer
Omdømme 5
Badge +7
Hej Juulos1959

Prøv eventuelt at nulstille netværksindstillingerne på enheden:

Indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil netværksindstillinger.

Du skal logge på WiFi igen bageefter.
Nulstilling af netværks indstillinger er allerede prøvet uden held
Alt hvad i foreslår er afprøvet 🙁
Omdømme 5
Badge +7
Hej Juulos1959

Så kontakt gerne vores support som Stefan linker til, så må vi lave en supportsag på det.

Du kan også prøve at nulstille modemmet og se om det giver noget.
Jeg har nogenlunde samme udfordringer... har genstartet og nulstillet. Jeg kan dog kun streame tv i 30 sek
Omdømme 7
Badge +2
623463258 skrev:

Jeg har nogenlunde samme udfordringer... har genstartet og nulstillet. Jeg kan dog kun streame tv i 30 sek

Hej, prøv og vent i op til 2 minutter og se om der kommer en fejl meddelelse inden det evt. går i gang igen...
Hej
Har samme problem. Virker i web browser på pc, på Android tlf, men højst 20 min på iPad. Samme wifi forbindelse.
Røv trælst!
Vh
Sten
YouSee er ligeglade
Samme problem her med app. Den virker meget kort, kan sættes igang igen med samme problem kort efter og så kommer fejlmeddelelsen “der er et problem i øjeblikket”. Det er kun på min ipad Pro det sker. Hvis jeg tager den helt gamle ipad, så er der ingen problemer. Det kører bare. Har prøvet alt ovenfor igennem mere end 1 måned og det hjælper ikke. SÅ IRRITERENDE at man skal bruge de gamle iPads for at det virker.....
Omdømme 7
Badge +6
Gammel iPad, den er vel 32 bit og kører med den gamle App dertil, de nye er 64 bit, og med App dertil, gad vide om det er der problemet ligger.? At det virker med 32 bit, men ikke med 64 bit.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)