App fungerer ikke på iPhone

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej har ikke brugt appen i langtid og nu kan jeg ikke få den til at virke.
Har prøvet: lukke alt ned
Slette app
Opdatere tlf
Når jeg startet appen, står den lille "ring" bare og snurrer og snurrer og der sker ikke mere.
Hvordan får jeg gang i den igen?

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er et minimumskrav for hvilket iOS den kan køre på, så se !lige efter at det ikke er det der gør sig gældende.
Tak, men Har 10.3.3, lige opdateret og virkede heller ikke før.
Omdømme 4
Badge +6
Hej Anel

Eftersom du skriver, at du har forsøgt at opdatere, går jeg ud fra, at du også har prøvet at genstarte, men hvis ikke så gør endelig det også. :)

Hjælper det ikke, sidder vores support klar til at hjælpe - så må vi få testet dit login.

Kontakt

Stefan, YouSee Forum Team
Hej.

Jeg oplever lige nu samme problem på min iPad og det er sket efter jeg opdaterede mit password til Mit Yousee fra min iPhone. Så ser det ud til at app'en på iPad stadig prøver at autologin med det gamle password. Og sidder derfor fast med den lille "ring" der bare snurrer. Jeg har forsøgt at slette appen og geninstallere og forsøgt at "slette cache og login" igennem ipad'ens indstillinger - men intet hjælper.

Jeg vil lige påpege at alt dette ikke var sket, hvis jeg havde kunne leje film igennem appen - og jeg ikke først skulle ud på tv.yousee.dk for at leje, hvorefter den kun vil afspille i appen (der hvor den ikke kunne lejes?...) . RET skidt udført at man ikke bare kan leje filmen samme sted den skal afspilles.
Hej.
Har prøvet alt ovenstående, men intet virker på min ipad, med iOS 10.3.3.
Har overhovedet ingen problemer på min mobil med Android 7.0.

Gode løsningsforslag savnes😟
Hvis ikke det fremgik af mit tidligere opslag, så virker appen også fint på min iPhone med iOS 10.3.3. Det er min iPad der er problemet - og det opstod efter jeg opdaterede mit password til Mit YouSee fra min iPhone.
Jeg har samme problem på både iPad og iPhone - det er mildest talt frustrerende!

Kan I ikke få det fikset i en update asap!
Læser I fra YouSee support overhovedet med herinde?
FS1976 skrev:

Læser I fra YouSee support overhovedet med herinde?

Jeg tvivler, de vil heller ikke tage telefonen... jeg kan ikke engang komme i kø
Omdømme 5
Badge +5
Hej Alle

Jeg kan se at Stefan allerede har givet et svar i tråden her, så hvis det stadig driller, så prøv gerne at kontakte support så vi kan få lavet en fejlmelding på sagen.
Kasper skrev:

Hej Alle

Jeg kan se at Stefan allerede har givet et svar i tråden her, så hvis det stadig driller, så prøv gerne at kontakte support så vi kan få lavet en fejlmelding på sagen.

Hej Kasper - mange tak for dit forslag om at kontakte support, det forsøger jeg bestemt også. Men status er den samme som for 5 dage siden.... der er ingen der tage telefonen!
Omdømme 7
Badge +6
Jo de gør 70704040 talte med dem i går.
Omdømme 5
Badge +1
Der var en der skrev på engelsk om samme problemer, så prøvede jeg at downloade appen på min iPhone 7+ og det virkede OK at se mine TV kanaler på mobilen.
YouSee musik app kan ikke hentes til konens iphone 6 iOS 11.2 andre app kan godt hentes. Understøtter YouSee musik ikke iphone 6 mere ??
Omdømme 4
Badge +6
User57 skrev:

YouSee musik app kan ikke hentes til konens iphone 6 iOS 11.2 andre app kan godt hentes. Understøtter YouSee musik ikke iphone 6 mere ??

Der skal den fortsat virke.

Kan du fortælle, hvad der sker, når du forsøger at hente app'en? Så kan det være, der sidder en med en god idé. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P