Spørgsmål

Annullere/fortryde aftale 86140 bestilling af mobiltelefon+abonnement


Hvorfor er det ikke muligt for jer at annullere min bestilling fra i torsdag?

Bestilte i torsdags en Iphone 6S, fortrød en times senere fordi jeg hellere ville købe en Iphone 7. På trods af en fortrydelsesret på 14 dage, og flere forsøg med kontakt til kundeservice, var det ikke muligt at annullere ordren. I stedet oplyste den første medarbejder, at hun intet kunne gøre. Den næste kunne heller intet gøre, og efter at have talt med dennes chef, oplyste han, at jeg skulle afvente og modtage telefonen, finde en Yousee butik, annullere ordren her, sende den retur og herefter kunne jeg så bestille en ny telefon.

Kundeservice vil altså ikke hjælpe med at annullere aftalen. Hvem kan så???

Kan i øvrigt se at telefonen stadig står som uafsendt her 2 hverdage efter ordren IKKE var mulig at annullere, da den var kørt igennem.......hvornår forventer Yousee at håndtere annullering af bestilling af telefon og abonnementet? Jeg kan tilsyneladende ikke annullere før jeg har modtaget en telefon, som jeg har oplyst at jeg fortryder købet af....

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)